  • 1. Data: 2002-04-16 14:21:14
    Temat: oczekiwanie na SDI/Neostrade ??
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Witam wszystkich... od okolo 1/2 roku oczekuje na zalozenie SDI.
    Mieszkam w jozefowie kolo otwocka. Jest juz w jozefowie jedna "polka"
    dostepowa (120 "miejsc") ale niestety jest pelna od samego poczatku kiedy ja
    zalozyli (okolo roku temu). Teraz nikt nic za bardzo nie wie w BOK. Raz
    slysze ze bedzie SDI od czerwca... raz slysze ze tylko neostrada... a
    czasami nawet slysze ze mozli ze ani jednego ani drugiego nie bedzie. z tego
    co wiem w BOK czekaja 93 podania o zalozenie SDI. Probowalem w wielu
    miejscach.. dzwonilem nawet do infolinii Neostrady. Probowalem jak zwykle
    pare razy.. aby porownac odpowiedzi konsultantow. Wszyscy mowili podobnie..
    ze jak narazie nic nie wiedza.. ale w polowie maja maja miec liste z
    miastami w ktorych bedzie Neostrada. Wiem ze nie jestem jedynym ktory czeka
    na stale lacze. Niestety mam tylko TPSA... i nic innego do wyboru. Czekanie
    nie jest jeszcze takie tragiczne.. ale czy moze ktos z Was wie kiedy i czy
    wogule bedzie SDI/Neostrada w Jozefowie??... Mysle ze ktos z Was napewno wie
    cos wiecej niz ludzie z BOK.... Dzieki wielkie za pomoc

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@m...pl

  • 2. Data: 2002-04-16 17:13:03
    Temat: Re: oczekiwanie na SDI/Neostrade ??
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

    (....)

    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Czapla
    > c...@m...pl

    ja jestem z gdanska i juz po 7 dniach mi odpisali ze nie ma warunkow
    technicznych.. myslalem ze chodzi o wolne terminale, ale moj informatyk
    twierdzi ze teraz wszedzie tak odpsiuja nie wiadomo dlaczego.. ;//

    Pozdrawiam,
    Maciej Stsangret - X[UseR]X

  • 3. Data: 2002-04-16 19:19:47
    Od: "jas" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "X[UseR]X" <x...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    > ale moj informatyk
    > twierdzi ze teraz wszedzie tak odpsiuja nie wiadomo dlaczego.. ;//

    Nie wszedzie - Olsztyn od reki ( jezeli teren miasta).

    jas

  • 4. Data: 2002-04-16 19:19:52
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    > ja jestem z gdanska i juz po 7 dniach mi odpisali ze nie ma warunkow
    > technicznych.. myslalem ze chodzi o wolne terminale, ale moj informatyk
    > twierdzi ze teraz wszedzie tak odpsiuja nie wiadomo dlaczego.. ;//

    Wiadomo dlaczego. Po prostu mają zarządzenie, że na każdy wniosek MUSZĄ
    odpowiedzieć w przeciągu 10. Więc odpowiadają :)
    Sam taką sytuację miałem niedawno. Potrzebowałem jeszcze jedno SDI, wreszcie
    dostałem informację, że na mojej centrali będą instalowane nowe półki.
    Złożyłem wniosek o instalację SDI i spokojnie czekałem na wezwanie do
    odbioru terminala. Zamiast tego, po tygodniu dostałem odmowę "z powodu braku
    możliwości technicznych". Dzwonię do człowieka od SDI i pytam się: Co się
    stało? Dlaczego dostałem odmowę?
    Nic się nie stało - słyszę. - Centrala nie jest jeszcze gotowa, a my mamy
    obowiązek odpowiedzieć na każdy wniosek w przeciągu 10 dni, więc musimy
    dawać odmowy.

    Odczekałem jeszcze miesiąc, gdy uruchomili półkę na centrali to złożyłem
    wniosek ponownie i po dwóch dniach dostałem zaproszenie do podpisania umowy.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 5. Data: 2002-04-16 19:31:52
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

> [...]
    wie
    > cos wiecej niz ludzie z BOK.... Dzieki wielkie za pomoc

    paanie....
    widze, ze tepsy jeszcze nie znamy
    u mnie jest 15 (slownie - pietnascie) SDI na miasto ok 100.000
    mnie tez powiedzieli, ze sie nie da i nie bedzie sie dalo w najblizszej
    przyszlosci ale po jednym takim telefonie gdzie trzeba przyszli na nastepny
    dzien...
    teraz mi SDI padlo i czekam juz ponad 2 tygodnie na naprawe , codziennie sie
    dowiaduje, ze jutro - chyba znowu musze zadzwonic... oto polska wlasnie...

    Pawel Figura
    http://www.twoja-domena.com

  • 6. Data: 2002-04-17 13:26:25
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    In pl.misc.telefonia X[UseR]X <x...@b...net.pl> wrote:

    : ja jestem z gdanska i juz po 7 dniach mi odpisali ze nie ma warunkow
    : technicznych.. myslalem ze chodzi o wolne terminale, ale moj informatyk
    : twierdzi ze teraz wszedzie tak odpsiuja nie wiadomo dlaczego.. ;//

    Z jakiej dzielnicy Gdanska? Jesli Wrzeszcz, to ja niedawno zwolnilem
    (z powodu przeniesienia w nowe miejsce) 213.77.129.107 (na polce 120)
    i raczej nikomu nowemu jeszcze nie przydzielili, bo login i haslo wciaz
    dziala (przez telnet) mimo ze mnie tam juz nie ma :-).

    pozdrawiam
    Marek

  • 7. Data: 2002-04-17 13:27:14
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czapla <c...@m...pl> napisał(a):

    > Mieszkam w jozefowie kolo otwocka.

    Mam to samo w Wołominie. Pani (nb. bardzo miła) powiedziała, że "może w
    drugim półroczu" i że "mam szczęście, bo jestem na światłowodzie" (pół miasta
    ma stare, miedziane kable i jest podłączonych do historycznego Strowgera).
    Podobnie jak w Józefowie, to jedyna możliwość uzyskania stałego łącza. Płakać
    mi się chciało, ale nie mam żadnej alternatywy - w AsterCity nie powiedzieli
    mi nawet, że "mam szczęście". Po prostu nie i już...

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 8. Data: 2002-04-17 16:47:16
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "Marek Michalkiewicz" <m...@a...gda.pl> napisał w
    wiadomości news:a9i210$a2c$1@alf.amelek.gda.pl...
> [...]
    > i raczej nikomu nowemu jeszcze nie przydzielili, bo login i haslo wciaz
    > dziala (przez telnet) mimo ze mnie tam juz nie ma :-).

    wlasnie wrzeszcz... zadzwonie do nich i jak powiedza ze nie maja wolnych
    miejsc to ich troche pobluzgam i spytam czy nie moga mi tego Twojego
    przydzielic.. ;>

  • 9. Data: 2002-04-17 20:09:33
    Od: ArekS <m...@w...eta.pl>

    Czapla wrote:
> [...]
    > wogule bedzie SDI/Neostrada w Jozefowie??... Mysle ze ktos z Was napewno wie
    > cos wiecej niz ludzie z BOK.... Dzieki wielkie za pomoc

    Witaj
    Mieszkam nie daleko bo wlasnie w Otwocku. SDI dostalem raczej szybko bo
    wciagu 2 dni. Przyszedlem, wzielem pudelko i tyle mnie widzieli.
    Ostatnio bylem i pytalem sie o neostrede. Powiedzieli, ze najwczesniej
    pod koniec roku, z kolei kolega ktory podobno ma znajomoge w TP mowil ze
    juz niedlugo ma cos byc. W koncu nic nie wiem czyli normalka. Co
    najlepsze podobno teraz trzeba dac niezla lapowke za to ze otrzyma sie sdi

    pozdrawiam
    Arek

  • 10. Data: 2002-04-18 15:50:15
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "ArekS" <m...@w...eta.pl> napisał w wiadomości

    (...)
    > Co
    > najlepsze podobno teraz trzeba dac niezla lapowke za > to ze otrzyma sie
    sdi

    > pozdrawiam
    > Arek

    a dopkladniej komu trzeba dac? facetce z boku?
    i ile mniej-wiecej? ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X