  • Data: 2019-09-02 20:24:40
    Temat: Re: odkurzacze autonomiczne -- roboty sprzątające, co wybrać?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 02 Sep 2019 00:06:45 +0200, sundayman wrote:
    > Mam Xiaomi i mocno polecam.

    Też, i tak samo.

    Funkcje które dla mnie są najcenniejsze to te:
    - ustawianie sprzątania o określonych godzinach i dniach tygodnia,
    - wirtualne ściany
    - powiadamianie o konieczności wymiany szczotki, opróżnienie, itd
    - duży prześwit (przejazd po kablu, zabawce lub książce nie stanowi
    żadnego problemu)

    Odkurzacze pracują zupełnie samodzielnie, kiedy nikogo nie ma w domu
    (same się włączają, robią swoje i wracają do bazy). Jedyne o czym trzeba
    pamiętać to opróżnienie pojemniczka dwa razy w tygodniu.
    Autonomiczność jest też o tyle fajna, że pozwala schować odkurzacz w
    jakimś zakamarku - u mnie jest pod segmentem kuchennym, całkiem poza
    ludzkim zasięgiem, sam sobie wyjeżdża ze swojego tunelu a potem sam do
    niego wraca.

    > Mam jeden (bez mopa) , na pewno dokupię kolejny.

    Ja mam dwa - oba Roborocki, tyle że jeden v1 a drugi v2. Wersja druga ma
    mop (którego nie używam), ale także sprawniejszy software (sprytniej
    omija przeszkody, wyjeżdża z trudnych sytuacji itd), lepszy cug, no i ma
    Virtual Walls, którego v1 chyba nie dostało.

    > PS: jedna wada : gada po chińsku. Ale żona nawet nie narzeka na to
    > bardzo...

    A to dziwne, moje dwa bez problemu rozmawiają po angielsku.

    Mateusz

    P.S. Czy to aby na pewno stosowny temat na p.m.e? Dziwię się, że nikt się
    nie oburza. :)