  • Data: 2019-09-03 09:36:51
    Temat: Re: odkurzacze autonomiczne -- roboty sprzątające, co wybrać?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 03 Sep 2019 01:04:19 +0200, JaNus wrote:

    > Hm, różnej płci? Będziesz je rozmnażał? :)

    Próbowałem - nie działa! Chińczyki musieli to przewidzieć, i sprzedają
    tylko chłopców.

    > https://www.euro.com.pl/odkurzacze-automatyczne,_xia
    omi.bhtml typ Xiaomi
    > Mi Vacuum Cleaner

    To jest dokładnie jeden z moich odkurzaczy (tyle że u mnie nosił
    marketingową nazwę "Roborock v1"). Po mojemu bardzo fajny sprzęt, ale
    jednak wolę drugiego (nieco droższego) Roborocka v2: lepszy cug,
    sprytniejszy algorytm nawigacji, lepsze zawieszenie (łatwiej przejeżdża
    po małych przeszkodach), no i przede wszystkim v1 nie ma wirtualnych
    ścian.

    Tutaj porównanie obu:
    https://www.rcgeeks.co.uk/blog/roborock-2-mi-robot-v
    acuum-hands-on-review

    > https://www.euro.com.pl/odkurzacze-automatyczne/vest
    a-ervc01.bhtml ktoś
    > ten taniuchny (299 zł) używał?

    Nie znam, nigdy z takiego czegoś nie korzystałem. Ale to zdaje się
    popularna opcja u Łódzkich emerytów. Z pewnością może komuś przypasować -
    u mnie na pewno nie zdałoby egzaminu, choćby dlatego że nigdy nie
    pamiętałbym aby go włączyć w odpowiednim momencie. No i szybko znudziłoby
    mi się codzienne szukanie dziada po domu.

    Mateusz