  • Data: 2018-11-19 18:56:37
    Temat: Re: odwieczne pytanie
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2018 o 14:40, Piotr Karocki pisze:
    > Czyli chwalisz sie swoja niekompetencja, tak? Gratuluje.

    No tak, a mam to ukrywać? To nadal zostałbym niekompetentny. A tak to
    mam szansę. I poniósłbym kaganek oświaty dalej w naród. I grono
    czytających też.
    Ale Ty wciąż nie chcesz napisać, co grozi za używanie innego serwera,
    niż te dwa poznańskie. Grube tysiące serwerów tak robią, i co?

    > Wewnatrzfirmowy? Oczywiscie ze tak.

    Oczywiście tak jest nielegalny? No i co z tego? Właśnie o to dopytuję.

    > Kazda LAN powinna miec wlasny serwer
    > czasu (dla stacji klienckich),

    No przecież jest nielegalny. Każda LAN powinna mieć nielegalne
    rozwiązania? Przecież można (legalne jest) używać tylko dwóch
    "państwowych"...

    > Tym, ze np. Polska moze nie zaakceptowac kolejnej sekundy przestepnej,

    Często tak się dzieje? Jaką z tego będzie mieć korzyść?

    > Moze miec zmiane lato/zima kiedy chce,

    Przecież to jest regulowane ustawą, a nie serwerem czasu.

    --
    Alf/red/