    From: RAT <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Date: Wed, 6 Jan 2010 04:56:02 -0800 (PST)

    On 5 Sty, 21:36, "Szymon Machel" <s...@O...pl> wrote:
    > Witam
    > Pierwsze moto. Nie typ "virago". Nie "szlifierka".
    > Jakiś turystyk/asfalt/lekki teren. Dłuższe przeloty.
    > Np. zwiedzić sobie Szkocję. Albo Skandynawię.
    > Namiot, bety i ja osobiście (trochę ponad 120 kg -
    > znaczy to ja bez bagażu).
    > Jestem całkiem zielony w temacie. Proszę o typy
    > razem z uzasadnieniem jeśli łaska :)
    >
    > Szymon

    Ja dorzuce kilka słów od siebie na temat DLa bo nim akurat jeżdze.
    Zaczne od wady :
    Troche tyłek cierpnie jak się jezdzi z pasazerka(brak możliwości
    przemieszczania 4 liter:)) ale pewnie wynika to z zastosowania w moim
    moto orginalnych kufrów, bo niestety centralny wraz z oparciem
    ograniczają użytkową długość siedzenia.... solo jest już jednak OK.
    Ze względu na masę i opony, to w teren się zdecydowanie nie nadaje...
    co najwyżej leśne dukty i delikatny szuter..ale solo-stójka na
    podnóżkach i jest fun:)

    Tyle z wad

    Zalety to napewno spalanie dwie osoby + komplet kufrów + predkość 130
    = 4,7 (napewno przy długich trasach ma to duże znaczenie)
    Mocy wystarczy każdemu kto ma świadomość, że to 650 i spala mało
    wachy:) do solo jazdy to mocy jest duży zapas.. z wyprzedzaniem TIRa
    nie ma najmniejszego problemu (porównuje moje doświadczenia do jazdy
    Banditem 600)

    Wielkość napewno bedzie dla Ciebie dobra...

    PZDR

    RAT
    DL 650 military mat