  • Data: 2010-01-06 19:40:25
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Wszyscy mają złote rady ale jak tak przekornie zapytam. A co ci szkodzi
    > kupic na pierwszy sezon coś mniejszego i tańszego bo takie akcje jak gleba
    > parkingowa będziesz przerabiał kilka razy w ciągu pierwszego sezonu.

    Jakaś propozycja pls.

    > Na turystyka przyjdzie czas jak bedziesz potrafił nie wywalić się ruszająć
    > spod supermarketu, bo inaczej dobry assistance trzeba wykupić jak w
    > Skandynawii glebniesz na przejeździe kolejowym i okaże się że zamiast
    > jechać na Nordkapp pojedziesz do okręgowego szpitala z kostką w gipsie...

    Lekko żartem: całkiem "zielony" nie jestem. W trakcie kręcenie filmu
    o Papiezu w Krakowie prowadziłem B-mke (przerobioną z M-ki:)
    z koszem, w koszu wojak z MG zamontowanym na przedzie. Raz byliśmy
    prostym Wermahtem, raz SS-waffe.
    Powiedzcie, który z Was miał okazję wjechać czymś takim
    np. pod Katedrę na Wawelu, bo na kopiec Kościuszki to pewnie
    każdy:)

    Szymon