  • Data: 2010-01-06 17:29:30
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto? czyli Dakar jedzie ;)
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Powazniej i do Autora: poszperaj w archiwum, nawet w ciagu ostatnich 12
    > miesiecy bylo kilka razy, niemal dokladnie o tym samym. Moja zas rada:
    > sraj na to jak wygladasz, przymierzaj sie do roznych padak, wybierz to na
    > czym sie dobrze czujesz (podoba sie, budzi zaufanie) nie jest zbyt
    > ciezkie. Nie licz ze Twoje pierwsze moto bedzie 'TYM' docelowym na ktorym
    > przez wiele lat bedziez sobie zwiedzal Europe. To ladne lecz nainwniutkie,
    > stad napomknienie o archiwum.
    > Pierwsze moto ma Cie nauczyc jak ogarniac 2 kolka, jak o nie dbac,
> [...]

    Myślę bardzo podobnie, najmłodszy już nie jestem. A co do ścieżki to prawie
    trafiłeś:)
    Do Szkocji, Skandynawii dopłynąłem już na żaglach. I stwierdziłem, że dobrze
    byłoby
    poznac to z "drugiej" strony. Szczególnie Szkocję, gdzie jazda samochodem
    po lewej stronie jest irytująca. Myślę, że motorem będzie bardziej znośna.

    Szymon
    ps. oczywiście, że nie wszystko od razu ma być:)