  • Data: 2014-07-28 11:29:31
    Temat: Re: official way of doing shadows
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 10:51:48 UTC+2 użytkownik firr napisał:

    > wstepny pomysl obejmowalby jako male gridy cos w stylu 10x10x10 (komorek) i pozniej
    nad tym cos jako duzy gridtylko ze na to wlasnie tez nie starczyloby ramu

    > wiec moze trzebby kombinowac z 3-poziomowym gridem
    >
    > ten drugi tez cos jak np 10x10x10 (gridow) (20?x20?x20?) a nad tym trzeci zbiorczy?

    z tym wlasnie drzewem podzialu przestrzeni (choc ja wole to nazywac n-poziomowym
    gridem) to jest wydaje mi sie wazna sprawa

    nie mam nieststy bladego pojecia czego sie spodziewac po zajetosci pamieci i po
    kosztownosci
    updatowania tego drzewa i po kosztownosci uzywania
    go - i jak to stroić i minimalizowac

    raczej boje sie ze o by troche tej pamieci zajmowalo, choc z drugiej strony mozna
    zaczac od
    najprostszych przypadków

    ewentualna inna opcja do wspomnianej z globalnym
    n-gridem byloby konstruowanie lokalnego grida (nawet we wspolrzednych kamery) w locie