  • Data: 2002-01-05 02:05:42
    Temat: Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak) szukaj wiadomości tego autora

    On śro, 21 lis 2001 at 23:55 GMT, citizen Jacek Popławski testified:
    > "słyszałem", że od nowego roku mają zostać wprowadzone ograniczenia na SDI. Nie
    > jestem w stanie podać źródła tej informacji, gdyż prawdopodobnie jest to
    > plotka.
    > Te ograniczenia to:
    > - dynamiczne IP
    > - ruch tylko do 1GB miesięcznie
    > Czy ktoś może to potwierdzić lub temu zaprzeczyć ?

    Ja mam normalną umowę (nie żadne pilotażowe-możemy-co-chcemy).
    A w niej jest wyraźnie: stałe IP, nielimitowany dostęp.

    bart
    --
    "Music?" "Yeah, use Wagner. Scares hell out of gooks, my boys love it"
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/