  • 1. Data: 2002-01-05 02:05:42
    Temat: Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    On śro, 21 lis 2001 at 23:55 GMT, citizen Jacek Popławski testified:
    > "słyszałem", że od nowego roku mają zostać wprowadzone ograniczenia na SDI. Nie
    > jestem w stanie podać źródła tej informacji, gdyż prawdopodobnie jest to
    > plotka.
    > Te ograniczenia to:
    > - dynamiczne IP
    > - ruch tylko do 1GB miesięcznie
    > Czy ktoś może to potwierdzić lub temu zaprzeczyć ?

    Ja mam normalną umowę (nie żadne pilotażowe-możemy-co-chcemy).
    A w niej jest wyraźnie: stałe IP, nielimitowany dostęp.

    bart
    --
    "Music?" "Yeah, use Wagner. Scares hell out of gooks, my boys love it"
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/

  • 2. Data: 2002-01-05 23:35:39
    Od: Jacek Popławski <j...@u...koti.com.pl>

    Bart Ogryczak wrote:
    > Ja mam normalną umowę (nie żadne pilotażowe-możemy-co-chcemy).
    > A w niej jest wyraźnie: stałe IP, nielimitowany dostęp.

    Hm. O ile pamiętam, to na pcoa w trakcie dyskusji o FreeCiv mówiłeś, że nie
    możesz grać online. Czyżby się to zmieniło? :-) Jeśli tak, to polecam
    metaserver codziennie po północy.

    --
    decopter - free SDL/OpenGL simulator under heavy development
    download it from http://decopter.sourceforge.net

  • 3. Data: 2002-01-06 04:06:56
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    On sob, 05 sty 2002 at 23:35 GMT, citizen Jacek Popławski testified:

    > Hm. O ile pamiętam, to na pcoa w trakcie dyskusji o FreeCiv mówiłeś, że nie
    > możesz grać online. Czyżby się to zmieniło? :-)

    Tak, SDI mam od niedawna (połowa grudnia_ :-)
    Muszę przyznać, że jestem zaskoczony, tak bezproblemowo działa.
    Szybkie transfery, żadnego zrywania połącznia, nic z tych
    narzekań jakie można przeczytać często na polipie. Albo
    mam szczęście, albo się poprawiło. Przy okazji ostanio
    rozmawiałem (zupełnie prywatnie) z osobą pracującą w TPSA.
    Odradzała Neostradę, mówi że mają z tym wielkie problemy.

    > Jeśli tak, to polecam metaserver codziennie po północy.

    Ale ja usiłuję napisać pracę magisterską :-/

    bart
    --
    cvs server: file `middle.east' had a conflict and has not been modified
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/

  • 4. Data: 2002-01-06 04:28:27
    Od: Jacek Popławski <j...@u...koti.com.pl>

    Bart Ogryczak wrote:
    > Muszę przyznać, że jestem zaskoczony, tak bezproblemowo działa.

    Mam to samo, tyle złego mówili o SDI, a awarie się zdarzają naprawdę rzadko.
    Przynajmniej w porównaniu z tym, co widzę w innych sieciach.

    > Ale ja usiłuję napisać pracę magisterską :-/

    I dlatego kupiłeś SDI? :-)

  • 5. Data: 2002-01-06 13:55:24
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    Jacek Popławski wrote:

    > Mam to samo, tyle złego mówili o SDI, a awarie się zdarzają naprawdę
    > rzadko. Przynajmniej w porównaniu z tym, co widzę w innych sieciach.

    Mowilo sie duzo zlego bo bylo fatalnie. Nie liczac ogolnopolskich awarii to
    od wrzesnia jest ok. Mialem co prawda 2 male awarie, ale obydwie naprawiono
    w ciagu 3-4 godzin od zgloszenia.
    Najlepsze bylo to, ze jedna z nich polegala na calkowitym odcieciu linii
    telefonicznej (tzn. szum w sluchawce i z SDI i bez). Wtedy okazalo sie, ze
    nie ma zadnego numeru do serwisu, na ktory mozna sie wdzwonic sie z poza
    TPSA (np. z komorki). Zaczelem wiec kombinowac i zadzwonilem do dyrekcji
    technicznej okregu ;-) . Pani ktora odebrala telefon, byla na tyle mila, ze
    obiecala sama zglosic ta awarie do serwisu(!) i tak tez najwyrazniej
    uczynila bo po jakis 3 gozinach ruszylo :-)

    Szymon

  • 6. Data: 2002-01-07 01:57:42
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    On nie, 06 sty 2002 at 04:28 GMT, citizen Jacek Popławski testified:
    > Mam to samo, tyle złego mówili o SDI, a awarie się zdarzają naprawdę rzadko.
    > Przynajmniej w porównaniu z tym, co widzę w innych sieciach.

    Najwyraźniej wreszcie nauczyli się konfigurować routery ;->

    > I dlatego kupiłeś SDI? :-)

    Wniosek wypełniełem rok wcześniej. Mieli zainstalować na wakację :-/

    bart
    --
    "(...) you cannot preserve freedom by eliminating it." (c)Perry Metzger
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/