  • Data: 2019-03-13 13:00:23
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-13 11:40, Trybun wrote:
    [...]
    > W sumie bez znaczenia, ale skoro widzisz coś pozytywnego w używaniu
    > markowych towarów to możesz mieć powód do zadowolenia
    Ano widzę. W marketach jest pełno chińskiego gówna, którego w zasadzie
    nie nadaje się do użycia. Klucze do kół (tudzież inne), którymi nie da
    się odkręcić nawet jednego koła bo pękają, wyciskacze do kartuszy z
    silikonami, akrylami, itp., którymi nie da się wycisnąć nawet jednego
    kartusza bo się wyginają w ręku, ramki do brzeszczotów do metalu, które
    wyginają się przy naciąganiu brzeszczotu, wiertła krzywe od początku,
    wiertarki, które od początku mają bicie albo szybko łapią bicie bo
    popracowały trochę w kurzu podczas remontu. Tak więc z całą pewnością
    nie należy bezmyślnie kupować tego co najtańsze. Z drugiej strony, mam
    chińską piłę łańcuchową renomowanej marki NAC :-) i jest OK. Tyle tylko,
    że przez 2,5 roku przepracowała może ze 3 godziny (cały czas jest na
    dotarciu :-) ). Ale gdybym bawił się w drwala albo po prostu częściej
    jej używał, to na pewno bym sobie takiej nie kupił. Z tanimi marketowymi
    olejami IMO też może być trochę loteria - albo trafisz dobrze albo nie.
    Ja kupuję najtańszy 15W40 w Kauflandzie bo po prostu dolewam go do
    starego złoma, który bierze ponad 1l/1000 km, a który, jak na złość, nie
    chce do końca paść. :-)