  • 1. Data: 2011-04-03 14:33:33
    Temat: opona - uszkodzona czy nie?
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    W związku z planowaną zmianą kapci na letnie w osobówce obejrzałem
    dokładnie przechowywane opony i znalazłem wbitego w bieżnik wkręta.
    Wydłubałem dziada (miał starty łeb, czyli poprzedniego sezonu trochę z
    wbitym jeździłem) i okazało się, że jest ciut dłuższy, niż klocek
    bieżnika, ale opona nie jest przebita. Średnica dziurki to około 1 mm.
    Co Szanowna Grupa proponuje: podkleić od spodu profilaktycznie jakąś
    łatkę? Kapcie 165/70 R13.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-03 16:59:54
    Temat: Re: opona - uszkodzona czy nie?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jak chcesz zachowac pelna profilaktyke to isc do wulkanizatora zalepic jak
    zwykla dziure

  • 3. Data: 2011-04-03 17:47:22
    Od: kkk <m...@g...com>

    Przylepić kawałek filcu do podeszwy tego "kapcia" i po problemie

  • 4. Data: 2011-04-03 18:59:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin M1SLQ

> [...]
    > bieżnika, ale opona nie jest przebita. Średnica dziurki to około 1 mm.
    > Co Szanowna Grupa proponuje: podkleić od spodu profilaktycznie jakąś

    Z tej grupy dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    zużytej opony jest owinięcie felgi wężem ogrodowym. Może przetestujesz tą
    metodę?

  • 5. Data: 2011-04-03 19:00:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kkk

    > Przylepić kawałek filcu do podeszwy tego "kapcia" i po problemie

    No, albo można napchać do wnętrza opony starych szmat i jeśli dziura się
    powiększy, a powietrze ulotni, to będziemy mieli coś na kształt runflata.

  • 6. Data: 2011-04-03 19:12:48
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    > zastąpienia
    > zużytej opony jest owinięcie felgi wężem ogrodowym. Może przetestujesz

    Myślę, że jeśli ktoś daje w jego mniemaniu jajcarską radę (oczywiście
    pomijając takie idiotyczne "wskazówki" jak patent z wężem ogrodowym), a
    pytający w swej nieświadomości nią się pokieruje i ulegnie wypadkowi, to
    stanie się to zwykłym skurwysyństwem.

    Moje pytanie było najzupełniej poważne.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-04-03 19:22:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:4d986923$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >ale opona nie jest przebita. Średnica dziurki to około 1 mm. Co Szanowna
    >Grupa proponuje: podkleić od spodu profilaktycznie jakąś łatkę? Kapcie

    nie podkleja sie łatek w oponach bezdentkowych.
    Jeśli jest dziura - wstawia sie kołek, jesli dziury nie ma - nic sie nie
    robi.
    Nie ma co dalej filozofować w tym wypadku. Skoro wyciągnąłeś gada i
    powietrze nie uchodzi - nic nie rób, z resztą żaden wulkanizator nic Ci z
    tym i tak nie zrobi.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-04-03 19:27:15
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-03 19:12, M1SLQ pisze:

> [...]
    > pomijając takie idiotyczne "wskazówki" jak patent z wężem ogrodowym), a
    > pytający w swej nieświadomości nią się pokieruje i ulegnie wypadkowi, to

    Podobno nie ma glupich pytan, lecz patrzac na Twoje zaczynam miec
    watpliwosci.
    Jakiej odpowiedzi tu oczekujesz? Nie naprawiaj, jezdzij dalej, a jak
    przy 100km/h strzeli opona to sie zabijesz?

    PS.Wyjmujac ten wkret zrobiles najglupsza rzecz jaka mogles zrobic,
    trzebabylo z tym do fachowca pojechac.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-04-03 19:58:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Apr 2011 08:47:22 -0700 (PDT), kkk <m...@g...com>
    wrote:

    >Przylepić kawałek filcu do podeszwy tego "kapcia" i po problemie

    Może gaza będzie lepsza?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-04-03 20:13:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Apr 2011 19:22:29 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
    >nie podkleja sie łatek w oponach bezdentkowych.

    Podkleja.

> [...]
    >Nie ma co dalej filozofować w tym wypadku. Skoro wyciągnąłeś gada i
    >powietrze nie uchodzi - nic nie rób, z resztą żaden wulkanizator nic Ci z

    A jak bedzie dziurka mala - podklei latke.
    Tylko ze latka kosztuje 5zl, a robocizna ze zdjeciem kola 50zl.
    Nie lepiej nakleic odrazu ?

    J.