  • 1. Data: 2011-04-03 02:30:39
    Temat: jakie auto dla kobiety
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    poszukuje auta dla kobiety do max 40tys. zł - najlepiej nowe. Może jakieś
    typy. Ma być głównie do miasta, ale trasy do 100km żona też zalicza.

  • 2. Data: 2011-04-03 08:39:35
    Temat: Re: jakie auto dla kobiety
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    > poszukuje auta dla kobiety do max 40tys. zł - najlepiej nowe. Może jakieś
    > typy. Ma być głównie do miasta, ale trasy do 100km żona też zalicza.

    Fiat Panda Dynamic z klimatyzacją i innymi przydatnymi dodatkami.

  • 3. Data: 2011-04-03 09:25:14
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-03 08:39, Wojtek pisze:

    > Fiat Panda Dynamic z klimatyzacją i innymi przydatnymi dodatkami.

    Albo 500. Do 40 tys. powinien znaleźć nówkę z klimą.

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 4. Data: 2011-04-03 10:02:59
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    < Ma być głównie do miasta, ale trasy do 100km żona też zalicza.

    jesli do miasta...... to auto potrzebne na dziury i krawężniki
    do tego jesli czasami trzeba wyjechać poza miasto to
    potrzebne jest auto mocniejsze ze względu na wygodę wyprzedzania
    i większe ze względu na komfort

    uwzględniając twoje kryteria ja bym wybrał takie auto:
    http://otomoto.pl/dacia-duster-1-6-16v-110km-dealer-
    C12148413.html

  • 5. Data: 2011-04-03 12:10:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-03 02:30, JerzyR pisze:
    > poszukuje auta dla kobiety do max 40tys. zł - najlepiej nowe. Może
    > jakieś typy. Ma być głównie do miasta, ale trasy do 100km żona też zalicza.

    koniecznie czerwony ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2011-04-03 12:16:14
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    koniecznie czerwony ;)

    właśnie jest czerwony punto evo z niezłym wypasem z rocznika 2010.
    Tylko nie wiem jak z awaryjnością i nie wiem czy nie za duży - przesiadka z
    seicento

  • 7. Data: 2011-04-03 12:20:04
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-04-03 02:30, JerzyR pisze:
    > poszukuje auta dla kobiety do max 40tys. zł - najlepiej nowe. Może
    > jakieś typy. Ma być głównie do miasta, ale trasy do 100km żona też zalicza.

    Ostatnio ogladalem hyundaia i20 nowego wlasnie za ok 40kzl... niewiele
    drozej mozna dostac i30 za jakies 45kzl z poprzedniego rocznika z klima
    itd.

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2011-04-03 12:20:55
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > koniecznie czerwony ;)

    Zdaje się, że na clio jest teraz jakaś ciekawa promocja.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-04-03 19:53:00
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "fuen" <fuen[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości

    > uwzględniając twoje kryteria ja bym wybrał takie auto:
    > http://otomoto.pl/dacia-duster-1-6-16v-110km-dealer-
    C12148413.html

    Tylko niech najpierw zobaczy środek oraz jak to jest poskładane.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2011-04-04 07:47:31
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > poszukuje auta dla kobiety do max 40tys. zł - najlepiej nowe. Może jakieś
    > typy. Ma być głównie do miasta, ale trasy do 100km żona też zalicza.

    Grande Punto
    Suzuki Swift
    Hyundai i20

    --