  • Data: 2019-11-07 16:16:12
    Temat: Re: opony caloroczne
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-11-07 11:30, RadoslawF wrote:

    > Nie będą.
    > Zacznij od sprawdzenia z jakimi oponami stoją nówki w salonach.

    Raczej malo kto kupuje auto ktore stoi doslownie 'w salonie' wiec
    nie wiem co masz na mysli - kazde nowo kupione? Chyba raczej nie ma
    zasady, albo zalezy od dogadania sie ze sprzedawca albo negocjowalnosci
    danego zakupu. Domyslam sie, ze miales na mysli letnie, tak?

    > A uniwersalne kupują co którzy czują się tym faktem dymani
    > przez sprzedawców i producentów.

    Bardziej mi chodzilo o rodzaj opon uzywanych juz przez pozniejszy
    cykl uzytkowania samochodu. Nawet jesli ktos jest zwolennikiem
    wielosezonowych a nie dalo sie ich od razu zamowic na kupowanym
    aucie, to jest prawdopodobne ze i tak w koncu na takie zmieni.
    Albo tez producenci sami stwierdza ze to optymalna opcja wyposazeniowa
    i w ten sposob stanie sie to standardem juz od poczatku "zycia" auta.

    Czas po prostu pokaze.

    --

    memento lorem ipsum