  • Data: 2019-11-07 17:57:05
    Temat: Re: opony caloroczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    On 2019-11-07 11:30, RadoslawF wrote:

    >Raczej malo kto kupuje auto ktore stoi doslownie 'w salonie' wiec
    >nie wiem co masz na mysli - kazde nowo kupione? Chyba raczej nie ma
    >zasady, albo zalezy od dogadania sie ze sprzedawca albo
    >negocjowalnosci
    >danego zakupu. Domyslam sie, ze miales na mysli letnie, tak?

    Predzej beda takie, na jakie dogadal sie producent.
    A dealer tak niekoniecznie chetnie wymieni ... bo co z nimi zrobic ?

    Choc i tak lepiej, niz dolozyc zimowki ... ale czy to aby na koszt
    dealera ?

    >Bardziej mi chodzilo o rodzaj opon uzywanych juz przez pozniejszy
    >cykl uzytkowania samochodu. Nawet jesli ktos jest zwolennikiem
    >wielosezonowych a nie dalo sie ich od razu zamowic na kupowanym
    >aucie, to jest prawdopodobne ze i tak w koncu na takie zmieni.

    W koncu tak, ale kupiles nowe auto z letnimi czy zimowymi, sezon sie
    skonczyl ... i co - dokupisz caloroczne ?

    >Albo tez producenci sami stwierdza ze to optymalna opcja
    >wyposazeniowa
    >i w ten sposob stanie sie to standardem juz od poczatku "zycia" auta.

    Owszem ale:
    -jak producent dostanie dobry rabat na opony, za to ze beda sezonowe
    ... to takie beda :-)
    -jak klient bedzie wymagal kompletu zimowek do kompletu ... to moze
    dealer z dumą oswiadczy "ale tu sa całoroczne i lepszych nie trzeba "

    Wiec na dwoje babka wrozyla :-)

    J.