eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › opony wielosezonowe
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 67

  • 51. Data: 2016-09-07 21:46:04
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 21:31 <j...@i...pl> pisze:


    > Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
    > Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
    > ta skora to cienka jak papier. Auto ma przejechane 1500 km i już jest
    > w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
    > lepszym sorcie ;)
    > Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
    > aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
    > już tylko toczenie pozostaje ;)
    > Z wypasu navi (TomTom z 7 lednią aktualizacją map), kamera cofania,
    > jakieś wspomagania ruszania pod górę, czujniki cofania tył, czujniki z
    > przodu, zestaw bt z importem książki telefonicznej, wifi do usług
    > trafikowych dla TT. Ja na auto za 99 tys. brutto całkiem, calkiem. Ja
    > bym dopłacił (jak i tak w leasingu) 4500 zł za bixenony aktywne + coś
    > tam jeszcze w tym pakiecie z bixenonami było.


    Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w mojej
    cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam bezgłośnie.
    Ten silnik daje radę, trzeba się tylko nauczyć nim jeździć i zmieniać
    biegi tak gdzieś 500 obr/min wyżej niż pokazuje komp. Spalanie za to jest
    prawie książkowe. Dwustrefowa klimatyzacja działa bdb dobrze, cicho i
    skutecznie.


    TG


  • 52. Data: 2016-09-07 22:57:52
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.09.2016 o 21:31, j...@i...pl pisze:
    > On Wed, 7 Sep 2016 16:57:27 +0200, Cavallino
    > <c...@k...pl> wrote:
    >
    >> Jerzu, kupiłeś Sportage?
    >
    > Ja nie, szef sobie kupił. A właściwie w leasingu wziął.

    Rozumiem że tego koszmarka nowego?

    >
    >> I jak wrażenia?
    >
    > Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
    > Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
    > ta skora to cienka jak papier.

    Widać własnoręczne obicie jest lepszą opcją - po 6 latach w ceedzie była
    jak nowa.
    I to za całe 150 zł, seryjna pewnie kosztuje znacznie więcej.


    > Auto ma przejechane 1500 km i już jest
    > w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
    > lepszym sorcie ;)
    > Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
    > aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
    > już tylko toczenie pozostaje ;)

    Patrz, a w ceedzie było całkiem fajnym silnikiem.
    Jak dla mnie to pewnie dramatyzujesz, przejechałbyś się 109 konnym
    Dusterem, to zmieniłbyś zdanie o 115 konnym crdi. ;-)


  • 53. Data: 2016-09-08 06:52:04
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 7 Sep 2016 22:57:52 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jak dla mnie to pewnie dramatyzujesz, przejechałbyś się 109 konnym
    >Dusterem, to zmieniłbyś zdanie o 115 konnym crdi. ;-)

    Być może ;) Ale odnoszę to do mojego 109 konnego Focusa, to trochę
    inna jazda. No ale Focus mniejszy i lżejszy :)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 54. Data: 2016-09-08 08:44:59
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-07 21:46, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W dniu .09.2016 o 21:31 <j...@i...pl> pisze:
    >
    >
    >> Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
    >> Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
    >> ta skora to cienka jak papier. Auto ma przejechane 1500 km i już jest
    >> w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
    >> lepszym sorcie ;)
    >> Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
    >> aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
    >> już tylko toczenie pozostaje ;)
    >> Z wypasu navi (TomTom z 7 lednią aktualizacją map), kamera cofania,
    >> jakieś wspomagania ruszania pod górę, czujniki cofania tył, czujniki z
    >> przodu, zestaw bt z importem książki telefonicznej, wifi do usług
    >> trafikowych dla TT. Ja na auto za 99 tys. brutto całkiem, calkiem. Ja
    >> bym dopłacił (jak i tak w leasingu) 4500 zł za bixenony aktywne + coś
    >> tam jeszcze w tym pakiecie z bixenonami było.
    >
    >
    > Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
    > mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
    > bezgłośnie.

    pytanie zasadnicze: której cytrynie?




  • 55. Data: 2016-09-08 13:18:41
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 września 2016 20:14:11 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > W dniu 06.09.2016 o 17:50, Pablo Eldiablo pisze:
    > > W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:19:54 UTC+2 użytkownik Cavallino

    >
    >
    > A te szosowe to jakie były?

    Bridgestone Dueler M+S; jak się starły na tyle, że stały się letnie, to na zimę
    Pirelli Scorpion Ice&Snow, które po pewnym czasie stały się całorocznymi, aż do
    nienaprawialnego uszkodzenia jednej sztuki ;-) No i teraz te Generale.


  • 56. Data: 2016-09-08 18:09:24
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 08:44 AL <a...@s...tam.pl> pisze:


    >> Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
    >> mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
    >> bezgłośnie.
    >
    > pytanie zasadnicze: której cytrynie?


    Mojej :-) - C4GP

    TG


  • 57. Data: 2016-09-08 18:27:40
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-08 18:09, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W dniu .09.2016 o 08:44 AL <a...@s...tam.pl> pisze:
    >
    >
    >>> Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
    >>> mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
    >>> bezgłośnie.
    >>
    >> pytanie zasadnicze: której cytrynie?
    >
    >
    > Mojej :-) - C4GP
    >
    no ale C4GP nie ma 'cytrynowego' zawieszenia, tylko sprężyny, co prawda
    o charakterystyce raczej miękkiej jak na minivana, ale jednak.
    (opcja pneumatyki w tyle się nie liczy).

    Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie
    nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).




  • 58. Data: 2016-09-08 18:33:58
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.09.2016 o 18:27, AL pisze:

    > Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie
    > nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).

    Wręcz przeciwnie - rozkołysze się taki, które ma zawieszenie twarde.
    W tym z zawiechą miękką, zawiecha wybiera więcej nierówności.
    Duster tu jest bardzo dobry, z kolei Renagadem nie dało się jechać nawet
    po dziurach w mieście.

    ---
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus


  • 59. Data: 2016-09-08 18:47:34
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 18:27 AL <a...@s...tam.pl> pisze:


    > Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie
    > nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).

    Nie wiem jak kijanka jeździ w terenie (nie miałem takiej potrzeby) ale
    przyjemnie się nią jedzie po dziurawej asfaltowej drodze.

    TG


  • 60. Data: 2016-09-08 18:56:43
    Temat: Re: opony wielosezonowe
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2016 o 18:27 AL <a...@s...tam.pl> pisze:


    > no ale C4GP nie ma 'cytrynowego' zawieszenia, tylko sprężyny, co prawda
    > o charakterystyce raczej miękkiej jak na minivana, ale jednak.
    > (opcja pneumatyki w tyle się nie liczy).

    C4GP jest prawie o 400kg cięższy od kijanki, zawieszenie ma bardzo
    komfortowe ale wszelkie dziury i nadlewki asfaltu czuć w nim zdecydowanie
    bardziej. Jest za to zdecydowanie stabilniejszy przy prędkościach
    autostradowych - jedzie jak po sznurku. Przy 150km/h w kijance mam
    wrażenie, że za chwilę przód ucieknie mi na pobocze.

    Pneumatyka zapewnia stały prześwit niezależnie od obciążenia. Nie ma
    znaczenia czy mam na pokładzie 7 grubasów - czy jadę sam - ugięcie jest
    identyczne. 400kg cementu w bagażniku też nie robi na nim wrażenia :-)

    TG

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: