  • Data: 2014-09-17 18:49:11
    Temat: Re: opozniony led
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 września 2014 18:23:02 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Przeczytaj proszę raz jeszcze.
    >
    > Wyraźnie piszą o tym, ze zastąpili tradycyjny tryb 48 (2*24)
    >
    > zastąpili 96Hz (po 48Hz na oko) a potem aż 144 (72Hz na oko).
    >

    > pzdr
    >
    > bartekltg

    Nie jestem ekspertem od 3D. Jak kręcili w Polsce film w którym były wstawki 3D to
    wynajęli ekipę z za granicy. Wiesz co to znaczy? Że jeśli w Polsce nie było
    specjalistów od 3D to Ty ze swoimi przemyśleniami opartymi na marketingowym bełkocie
    specjalistą od 3D nie jesteś. To po co będąc laikiem starasz się mnie przekonać?