  • Data: 2009-01-05 22:31:27
    Temat: Re: [orange] dziwny rachunek
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Animka napisał:

    > Nawiązując do odpowiedzi wysłanej przed chwilą proszę o pomoc.
    > Mam już wybrany profil Internet. Opera Mini działa...ale strasznie się
    > przestraszyłam, bo wchodząc na stronę w Operze Mini łączy mnie z jakimś
    > numerem +48501800800 !!!!
    > To jakaś paranoja chyba. Coś tu nie tak.

    Widać Twój profil "Internet" to połączenie CSD (komutowane, wdzwaniane), a
    nie GPRS. Dużo wolniejsze oczywiście i nie wiem, czy aby nie płatne osobno
    (co wyjaśniałoby naliczanie połączeń poza pakietem Orange World i Internet).
    Wygląda na to, że masz takie mnóstwo zdefiniowanych profili, że ciężko
    będzie "zdalnie" Ci pomóc posprzątać ten bałagan.

    Tak jak pisałem wcześniej - to, co widzisz, to tylko nazwy profili,
    zdefiniowane w Twoim telefonie, i ten prawidłowy równie dobrze może nazywać
    się Internet, Internet GPRS, jak i SuperFajnyProfil. Ważne, co kryje się w
    ustawieniach pod daną nazwą. Jeżeli nie jesteś w stanie tego poprawnie
    skonfigurować, najlepszym rozwiązaniem byłoby zresetowanie telefonu do
    ustawień fabrycznych (uwaga: stracisz prawdopodobnie książkę telefoniczną,
    wiadomości i całą resztę) i skonfigurowanie od nowa. Ewentualnie ręczne
    usunięcie wszystkich profili połączeń danych i ponowne przysłanie ustawień z
    http://ustaw.orange.pl/ - wybierz model telefonu, Dalej, a następnie
    Konfiguracja Internet po GPRS, Konfiguracja MMS, Konfiguracja WAP po GPRS.

    --
    Marek