eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmorange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie? › Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
  • Data: 2015-05-14 09:12:59
    Temat: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:19orqqevojlew.roplydqrnl1.dlg@40tude.net...

    > Skoro potrzebujesz mieć na dysku kopię całego internetu, to twoje sprawa.
    > Mi w telefonie wystarcza 1GB miesięcznie i drugi gigabajt w laptopie.

    Czyli masz 9zł za 1Gb, czyli 2x12x9 = 216zł rocznie sam internet?
    Bez rozmów i smsów? No to płacisz ZNACZNIE więcej niż ja w Orange.
    Przytaczałem obok dane ze swojego konta - jakieś 142 gigabyte limitu
    a tankowane tylko 50+30zł.

    > Ale to sprzęty używane do pracy: 90% w terenie, 5 skrzynek mailowych,
    > kilka - kilkanaście zdjęć dziennie wysyłanych i odbieranych mailem, grupy
    > dyskusyjne, GG, WhatsApp, czasem jakieś sterowniki do laptopa klienta.
    > Ostatnio jeszcze słucham muzyki on-line przez Spotify - mam abonament
    > premium, więc zawsze w najlepszej jakości.

    Teraz dyskutujemy nie na temat - bo nie o tym ile kto potrzebuje netu
    rozmawiamy tylko ile ten net kosztuje...