  • Data: 2015-07-04 22:20:02
    Temat: Re: oscyloskop
    Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 lipca 2015 22:51:45 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Andrzeju, jeśli jeszcze tutaj zaglądasz, wybacz proszę, ale życzę
    > Pawłowi jak najlepiej "w zakupie" i wiesz jak ewoluowałem w temacie.

    Irku, zaglądam tu raz na ruski rok. Akurat zauważyłem że w temacie "oscyloskop" to
    przeczytałem. Masz niestety sporo racji, zresztą rozmawialiśmy już o tym.
    Najlepiej, jak jest możliwość, sprawdzić w praktyce jak to wygląda żeby się nie
    rozczarować, wiadomo. Mnie tam MSO4104 wystarcza do tego co tam amatorsko dłubię.
    Przy okazji: kiedy byłem jeszcze w technikum, pod koniec lat osiemdziesiątych w
    Radioelektroniku był opisany system uP na 8085 (autor chyba Leśniewski), skopiowałem
    go rysując płytkę grafionem (takie były czasy :) i z powodzeniem uruchomiłem
    dysponując jedynie diotdą LED, woltomierzem takim pi*drzwi i programatorem homemade
    na isostatach :) A teraz są do dyspozycji takie przyrządy że kiedyś nawet się nie
    śniło a i tak się narzeka że są do kitu.

    Pawle, all-in-one to jednak nie jest to samo co wszystkie te składniki włożone we
    wspólną obudowę. Jak jeszcze aktualne to odezwij się na priv.

    Andrzej Kamieniecki