  • Data: 2014-11-22 21:36:17
    Temat: Re: oscyloskop z rejestracją przebiegu
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem wszystko czego potrzebujesz masz w tym Owonie. Ustawiasz
    > próbkowanie na 1 Ms/s, długość rekordu na 10 Ms i oscyloskop będzie
    > mierzył przez 10 s. Najlepiej mierzyć w trybie Single (w Normal trzeba
    > pamiętać, żeby koniecznie nacisnąć przycisk stop po pomiarze bo inaczej
    > będziesz operował na jakimś małym buforze. Po naciśnięciu Stop
    > oscyloskop przechodzi w tryb oglądania tych 10 milionów punktów
    > pomiaru). Owon ma możliwość eksportu na pendriva więc potem możesz sobie
    > analizować dane na komputerze.

    A co ja napisałem w 1 poście na ten temat ?
    Eksportować sobie można, ale to co jest wyeksportowane nijak się nie ma
    do tego, co można obejrzeć na ekranie.

    Zamiast fali złożonej z sinusoidy w efekcie otrzymujemy niby ten sam
    przebieg, ale zamiast sinusoidy są jakieś przybliżenia z prostych.

    Myślałem, że to może zależy od długości rekordu, szybkości itp.
    Pół dnia nad tym wczoraj siedziałem, i niestety lepiej się nie daje.

    Oczywiście jak eksportuję pomiar z takim czasem, że widać, że to
    sinusoida, to owszem - potem tak samo to wygląda w eksporcie.
    Ale wtedy już nie ma tych 10 sek. tylko ułamek przebiegu, ten widoczny
    na ekranie.

    Wczoraj szukałem i chyba wszystkie oscyloskopy, łącznie z tymi na USB,
    eksportują tylko jakieś "ramki", z określonym interwałem, i owszem - to
    się nadaje do jakiegoś obejrzenie potem, ale żeby z tego odtworzyć
    oryginalny przebieg i go wysłać do czegoś, to nie bardzo.