  • Data: 2016-06-20 13:06:15
    Temat: Re: ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.06.2016 12:38, s...@g...com wrote:

    > Ja go nie bronie. Tylko piszę jak by sie wykręcać mógł i imho spore szanse na
    wykręcenie się by miał. Ale w sumie jak zwykle, chętnie bym taką publiczną dramę
    obejrzał. Tyle że pewnie tak jak w przypadku rowerowca z łodzi skończy sie bez
    konkluzji...

    Myślę, że go namierzą i za swoje też dostanie. Sprawa już wisi na wielu
    ogólnopolskich portalach, więc jest duża szansa, że policjanci wrzucą
    parę cyferek na bęben i wśród wyników nie będzie zbyt dużo skodillaców,
    pasujących do filmu. Ale mimo, że IMHO konkluzja jakaś tam będzie, to my
    jej prawdopodobnie nie poznamy.

    Shrek.