    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: oświetlenie led wzdłóż drogi
    Date: Mon, 19 Mar 2018 09:08:54 +0000 (UTC)

    Budyń <b...@g...com> wrote:

    > to budowa domu, w koncu sie zbieram zeby to zakończyć, na razie w ziemię
    > muszę wrzucić kable. Szkoda by było czegos nie dodać i żałować.

    Jak na razie same kable, to może tak, jak ktoś napisał, rurka ze sznurkiem
    (żeby móc potem przeciągnąć kable)?

    Jeśli nie, to dwie skrętki wystarczą... tylko oznacz je jakoś, żeby
    wiedzieć, która jest która :)

    Lub jedna skrętka, ale wtedy skazujesz się na rozwiązanie z elektroniką w
    słupku. Ja raczej wrzuciłbym dwie skrętki -- kasy nie oszczędzisz (bo to,
    co oszczędzisz na kablu, wydasz na elektronikę w słupkach).

    > drogę mniej wiecej widać tu
    > https://youtu.be/2F4XX_aOXis
    >
    > a to ciekawsze bo dom składałem z własnoręcznie wykonanych klocków
    > https://youtu.be/Kwg0qX-7vsU

    Ile Cię to w sumie wyniosło? Dużo taniej, niż gotowy dom drewniany
    z prefabrykatów?

    Ja jestem teraz na etapie oglądania takich filmów jak kobieta w ciąży
    filmów z porodów, bo przymierzam się do kupna działki na dom (lub domu,
    jeśli będzie okazja).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]