eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[ot?] iplus - dobra sila sygnalu, dlaczego zero dostepu do www? › Re: [ot?] iplus - dobra sila sygnalu, dlaczego zero dostepu do www?
  • Data: 2012-05-16 16:32:40
    Temat: Re: [ot?] iplus - dobra sila sygnalu, dlaczego zero dostepu do www?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wysocki in news:pip.1337170213@news.chmurka.net
    > DNSy nie muszą odpowiadać na pingi (i czasem nie odpowiadają celowo).

    ale _najczesciej_ odpowiadaja.
    poza tym:
    napisalem, że "(...)Tak potrafi byc przez kilka minut, potem jest pare minut
    odpowiedzi na pingowanie dns-ów (...)"
    - u mnie zapis pingowania do loga ewidentnie pokazuje _cykliczna_ slepote
    dns-ów (w tej chwili juz w zasadzie wiadomo, ze to raczej nie sprawa dns-ów,
    ale _może_ bts-ów w mojej okolicy).