  • Data: 2016-09-21 15:50:04
    Temat: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:57e28adb$0$15207$65785112@news.neostrada.pl...
    > Poza tym moze byc kwestia ze po co draznic zoladek i wrzody powodowac,
    > skoro nie trzeba ?
    > Albo po co truc organizm 300mg aspiryny, jesli potrzebne jest 75mg ?
    > Cwierc tabletki bedziesz lykal ?

    Bardziej mi chodziło o sytuację, gdy leku brak, a ktoś pół miasta przejeździ
    w panice, bo nie może dostać, tymczasem minimalnym kosztem, może mieć coś,
    co dokładnie zastąpi, za kilka minut.
    Tak, zanim zdobędę wlaściwy lek, to łyknę ćwierć tabletki.
    Na szczęście, pani kardiolog mnie zbadała i stwierdziła, że echo serca mam
    świetne, choć nie idealne (ale czy coś jest idealne?), a serce, mimo
    ogromnych obciążeń rodzinnych, zdrowe. W lutym będzie badanie wysiłkowe, to
    zobaczymy, co dalej. Natomiast brat mój musi tego porządnie pilnować... To o
    nim myślę, robiąc to zamieszanie z nienawiścia do reklam. Zależy mi na nim,
    bardzo się bałem, ze go stracę, stąd moja chęć przemielenia tego biznesu na
    pył. Zemsta jest słodka...

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"