  • 1. Data: 2016-09-19 14:01:46
    Temat: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy istnieje takie urzadzenie/przystawka do tv (kablowka):
    film, w momencie rozpoczecia emisji reklam - ciach, wylacza dzwiek, koniec
    reklam i dalszy ciag filmu - wlacza dzwiek.
    Jak powinno rozpoznawac reklamy? - moze tak, jak programuje sie (w kazdym
    razie kiedys tak bylo) magnetowidy dla automatycznego nagrywania konkretnego
    filmu, tzn. po nr jego "kodu emisyjnego", w momencie przerwania filmu *moze*
    jest jakas zmiana kodu na cos specyficznego dla reklam, a potem powrot do
    kodu filmu... No nie wiem, kombinuje...
    wymyslili juz takie ustrojstwo?

  • 2. Data: 2016-09-19 14:19:41
    Temat: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał w wiadomości
> [...]
    > przerwania filmu *moze* jest jakas zmiana kodu na cos specyficznego dla
    > reklam, a potem powrot do kodu filmu... No nie wiem, kombinuje...

    Co kilka lat powraca ten temat, ale jeszcze nie wyprodukowano takiego
    urządzenia. Były pomysły na wykrywanie braku logo stacji w rogu ekranu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2016-09-19 14:46:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    urządzenie to można bez problemu większego zrobić.
    Pytanie raczej, czy warto tzn. czy byłaby wystarczająco dużo liczba
    chętnych na taki dynks. I ile by byli gotowi za to zapłacić.
    Jednorazowo, czy np. miesięcznie...

    Mam na myśli rozwiązanie "dla masowego klienta", bo indywidualnie to się
    nie opłaca w to bawić...

  • 4. Data: 2016-09-19 15:23:26
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    sundayman w news:nromnq$ota$1@node1.news.atman.pl
    > urządzenie to można bez problemu większego zrobić

    opierajac sie na czym: roznice "kodow emisji" film/program tv <--> reklama?
    no chyba jednak nie, juz by to bylo...

  • 5. Data: 2016-09-19 15:30:39
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:57dfd787$0$5154$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co kilka lat powraca ten temat, ale jeszcze nie wyprodukowano takiego
    > urządzenia. Były pomysły na wykrywanie braku logo stacji w rogu ekranu.

    W .pl zadziała, bo wygaszają, ale stacje zagraniczne, w tym nadające na .pl
    z zagranicy, nie wszystkie wygaszają, można by ewentualnie po elementach
    charakterystycznych dla danej reklamy, ale to trochę tak, jak blokować po
    email nadawcy, który to email nie musi być prawdziwy.

    BTW. złośliwość na jedną z reklam, wczoraj wymyśliłem: Brawo ty, brawo ja,
    gęba żre, dupa sra...

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 6. Data: 2016-09-19 15:32:33
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 19/09/2016 14:23, 1634Racine wrote:
    > sundayman w news:nromnq$ota$1@node1.news.atman.pl
    >
    > opierajac sie na czym: roznice "kodow emisji" film/program tv <-->
    > reklama? no chyba jednak nie, juz by to bylo...

    Za dawnych czasów gdy zmieniał się program to zanikała synchronizacja na
    chwilę i można było to wykryć. Dzisiaj już tylko pozostaje analiza
    obrazu - a najprościej wykrywanie logo. widziałem gdzieś na githubie
    skrypt do opencv do tego.

    c.

  • 7. Data: 2016-09-19 15:55:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 15:32, Cezar pisze:

> [...]
    > chwilę i można było to wykryć. Dzisiaj już tylko pozostaje analiza
    > obrazu - a najprościej wykrywanie logo. widziałem gdzieś na githubie
    Logo chyba niektórych nadawców powraca po reklamie nie od razu. Czyli
    leci film a logo nie ma.

    Robert

  • 8. Data: 2016-09-19 15:56:59
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 14:02:42 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:
> [...]
    > jest jakas zmiana kodu na cos specyficznego dla reklam, a potem powrot do

    Mysle ze to nie problem aby zrobic. Funkcjonalnosc zwyklego kompresora plus nadajnik
    ir.
    Ale nikt nie zrobił :)

  • 9. Data: 2016-09-19 16:13:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości
    >czy istnieje takie urzadzenie/przystawka do tv (kablowka):
    >film, w momencie rozpoczecia emisji reklam - ciach, wylacza dzwiek,
    >koniec reklam i dalszy ciag filmu - wlacza dzwiek.

    Kiedys czytalem o firmie, ktora zrobila urzadzenie pauzujace video
    przy nagrywaniu.

    Nastepny produkt sprzedala stacjom nadawczym - omijalo ich urzadzenie
    :-)

    >Jak powinno rozpoznawac reklamy? - moze tak, jak programuje sie (w
    >kazdym

    W dzisiejszych czasach mozna sobie wyobrazic kooperacje przez
    internet - jedna osoba klika ze leci reklama, inne zatrzymuja
    nagrywanie automatycznie.

    J.

  • 10. Data: 2016-09-19 16:52:11
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 16:13:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > W dzisiejszych czasach mozna sobie wyobrazic kooperacje przez
    > internet - jedna osoba klika ze leci reklama, inne zatrzymuja

    To akurat nie problem.
    Starczy dla jingla przed i po reklamowego policzyć tzw wavelet. czyli swego rodzaju
    odcisk palca.
    I tylko czekać aż sie pojawi klip zwiastujący początek i koniec reklam.
    I wtedy pauzować.

    To akurat nie jest aktualnie nieosiągalne. Tyle że chyyba zabronione jest takie coś.
    W sensie że w usiech nie wolno sprzedawać takich sprzętów które nie nagrywaja reklam
    a u nas zazwyczaj dekoder jest wypozyczony więc firmware sie nie wymieni na taki z
    tym feature...