eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[ot] tv - wyciszanie reklam › Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Date: Mon, 26 Sep 2016 11:49:22 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 31
    Message-ID: <nsaqud$a1f$1@node2.news.atman.pl>
    References: <57dfd3b8$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <57e00468$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nsafrs$fcs$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@j...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-162-82.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1474883341 10287 89.77.162.82 (26 Sep 2016 09:49:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Sep 2016 09:49:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160925-0, 2016-09-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:706432
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
    news:nsafrs$fcs$1@node1.news.atman.pl...
    > A jaki będzie warunek wykrywający zakończenie bloku reklam?
    > Może też "wystarczy mieć bazę klatek" ze wszystkich filmów jakie zna
    > ludzkość...:P

    A jakby:
    Wykrywać zagęszczenie dźwięku, objawia się pozornym wrażeniem, że jest
    głosniej, choc puszczałem to na oscyloskopie i było równo co do decybela,
    natomiast na reklamie kresek utworzonych przez oscylogram było wielokroć
    wiecej, wzór dawał wrazenie bycia daleko jaśniejszym.
    Badać równowagę bieli obrazu, przy nagłej zmianie można przypuszczać, ze
    "oto stała się Reklama(ć)".
    Badać średni poziom jasności, prawie na pewno da się odczuć.
    Badać szumy na obrazie, okiem może niewidoczne, ale jestem niemal pewien, że
    każda reklama, każdy program, ma te szumy o różniącym się charakterze i
    poziomie, można też badać zmienność tych szumów.
    Badać proporcje obrazu, swego czasu często spotykałem się, ze program
    normalny, a jak reklama, to przeskakuje w letterbox, albo odwrotnie. Tło w
    czarnych miejscach letterboxa, czy jest jednakowo ciemne tu i tu? Gdzie się
    zaczyna i kończy?

    Wydaje mi się, że całkiem nieźle mógłby się tu sprawdzić filtr Bayesa...

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"
    (dostępny tu adres email nie jest zarejestrowany w żadnym serwisie,
    i JAKIKOLWIEK mailing BEZWZGLĘDNIE zostanie potraktowany jako spam!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: