  • 91. Data: 2012-03-25 14:30:24
    Temat: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 14:22:20 +0200, jerzu napisał(a):

    > Z jednej apteki to teraz się nie da wyżyć. Albo musisz mieć ich kilka,
    > albo wejść do jakiejś sieci.

    Co daje wejscie do sieci ? Zakupy hurtowe ?

    >I do tego aptek teraz jak banków.

    No i w efekcie calodobowe sie zlikwidowaly :-)

    J.

  • 92. Data: 2012-03-25 14:33:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 25 Mar 2012 14:29:24 +0200, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    >Dramatyzujesz. Tramwaje Wiatraczna-Centum chyba są dość sprawne. Masz
    >kolej w cenie miesięcznego. Jest dobrze, ale nie tragicznie;)

    Fakt, masz rację. Ale ja nie poruszam się na trasie
    Wiatraczna-Centrum. Moja codzienna trasa to Ursynów - Włochy. I tu już
    nie jest tak różowo, nie ma szans na wygraną zbiorkomu z autem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 93. Data: 2012-03-25 14:34:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-25 14:30, J.F. pisze:

    > No i w efekcie calodobowe sie zlikwidowaly :-)

    Tak dobrze to chyba nie ma. Zawsze jakaś apteka w pobliżu musi mieć
    dyżur 24h. "U nas na wsi" są 3 apteki i zawsze jedna ma całodobowy
    dyżur. Ale co tydzień inna :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 94. Data: 2012-03-25 14:35:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 25 Mar 2012 14:30:24 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Co daje wejscie do sieci ? Zakupy hurtowe ?

    Też. Ale też i wspólne akcje promocyjne, gazetki promocyjne i inne
    pierdoły.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 95. Data: 2012-03-25 14:46:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 14:35:12 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Sun, 25 Mar 2012 14:30:24 +0200, "J.F."
    >
    > Też. Ale też i wspólne akcje promocyjne, gazetki promocyjne i inne
    > pierdoły.

    A to jakos przyciaga klientow, czy w tej dziedzinie promocje nie pomagaja ?

    J.

  • 96. Data: 2012-03-25 14:48:19
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-03-25 14:35, jerzu pisze:

    > Też. Ale też i wspólne akcje promocyjne, gazetki promocyjne i inne
    > pierdoły.

    Robi się NTG, ale oprócz tych zalet, są i wielkie wady, jak obowiązki
    minimalnych obrotów, minimalnych zakupów, obowiązkowe zakupy itp.
    zawarowane wekslami, wejściem na hipotekę itp. Generalnie, jak w każdym
    biznesie - albo trzeba znaleźć swoją niszę, albo być bardzo mocnym
    finansowo. A najlepiej oczywiście jedno i drugie ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 97. Data: 2012-03-25 14:52:08
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-25 14:33, jerzu wrote:

    > Fakt, masz rację. Ale ja nie poruszam się na trasie
    > Wiatraczna-Centrum. Moja codzienna trasa to Ursynów - Włochy. I tu już
    > nie jest tak różowo, nie ma szans na wygraną zbiorkomu z autem.

    Ok, ale generalizowałeś, że sprawnie to tylko metrem pólnoc-południe, a
    to generalnie nieprawda.

    Shrek.

  • 98. Data: 2012-03-25 14:53:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 25 Mar 2012 14:46:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A to jakos przyciaga klientow, czy w tej dziedzinie promocje nie pomagaja ?

    Diabli wiedzą. Koło siebie mam dwie apteki, jedna sieciowa (Dbam o
    zdrowie), druga _chyba_ poazsieciowa. W obu są klienci. Ale w tej
    sieciówce są np. tańsze leki. Nie wszystkie, ale jednak są.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 99. Data: 2012-03-25 14:54:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 25 Mar 2012 14:48:19 +0200, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    >biznesie - albo trzeba znaleźć swoją niszę, albo być bardzo mocnym
    >finansowo. A najlepiej oczywiście jedno i drugie ;)

    Jak to mówią "no risk, no fun" ;)
    Mojego znajomego teściowa właśnie zamknęła aptekę w Pruszkowie. Po tym
    jak wyrosły jej obok dwie "sieciówki" obroty spadły o 50% i cała
    impreza stała się nieopłacalna. Zresztą zamknięcie apteki to też spory
    koszt - leki trzeba zutylizować.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 100. Data: 2012-03-25 14:55:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 25 Mar 2012 14:52:08 +0200, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    >Ok, ale generalizowałeś, że sprawnie to tylko metrem pólnoc-południe, a
    >to generalnie nieprawda.

    Prawda, prawda :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280