eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypasek wielorowkowy wkrecony w rozrzad › Re: pasek wielorowkowy wkrecony w rozrzad
  • Data: 2013-03-07 11:06:55
    Temat: Re: pasek wielorowkowy wkrecony w rozrzad
    Od: Frank <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 6 marca 2013 21:35:27 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:
    > w jakich silnikach zdarzaja sie takie przygody ze zerwany pasek
    >
    > alternatora (lub klimy czy wspomagania) wkreca sie w rozrzad i powoduje
    >
    > zerwanie tegoz ?
    >
    >
    >
    > czy taka sytuacja jest prawdopodobna w silniku w ktorym do napedu
    >
    > stosuje sie zwykle paski klinowe ?

    Mój brat miał taką przygodę w clio gdzie jest pasek wielorowkowy 5PK a obudowa
    rozrządu plastikowa. Mianowicie jadąc przy prędkości ok. 120km/h nagle auto zaczęło
    zwalniać, coś szarpnęło i już nie dało się odpalić silnika.
    Okazało się, że z paska alternatora oddzieliły się włókna i wkręciły między napęd
    rozrządu, a ponieważ pasek rozrządu był nowy to się nie zerwał tylko spowodował
    przeskoczenie o kilka ząbków rozrządu. Efekt - 7 zaworów powyginanych i zerwany
    bezpiecznik (klin) na kole zębatym wałka rozrządu.Tak więc radzę nie kombinować i
    wymieniać zawczasu pasek napędu osprzętu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: