eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypasek wielorowkowy wkrecony w rozrzad › Re: pasek wielorowkowy wkrecony w rozrzad
  • X-Received: by 10.49.49.193 with SMTP id w1mr2251995qen.3.1362650815418; Thu, 07 Mar
    2013 02:06:55 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.49.193 with SMTP id w1mr2251995qen.3.1362650815418; Thu, 07 Mar
    2013 02:06:55 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!dd2no7947818qab.0!news-out.g
    oogle.com!p7ni59qai.0!nntp.google.com!dd2no7947811qab.0!postnews.google.com!gle
    groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 7 Mar 2013 02:06:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <kh89ag$liv$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.235.228;
    posting-account=7FPPVwkAAAA_zeYs1Clu-ha6RuJ7dNTU
    NNTP-Posting-Host: 89.70.235.228
    References: <kh89ag$liv$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: pasek wielorowkowy wkrecony w rozrzad
    From: Frank <x...@i...pl>
    Injection-Date: Thu, 07 Mar 2013 10:06:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485339
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 6 marca 2013 21:35:27 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:
    > w jakich silnikach zdarzaja sie takie przygody ze zerwany pasek
    >
    > alternatora (lub klimy czy wspomagania) wkreca sie w rozrzad i powoduje
    >
    > zerwanie tegoz ?
    >
    >
    >
    > czy taka sytuacja jest prawdopodobna w silniku w ktorym do napedu
    >
    > stosuje sie zwykle paski klinowe ?

    Mój brat miał taką przygodę w clio gdzie jest pasek wielorowkowy 5PK a obudowa
    rozrządu plastikowa. Mianowicie jadąc przy prędkości ok. 120km/h nagle auto zaczęło
    zwalniać, coś szarpnęło i już nie dało się odpalić silnika.
    Okazało się, że z paska alternatora oddzieliły się włókna i wkręciły między napęd
    rozrządu, a ponieważ pasek rozrządu był nowy to się nie zerwał tylko spowodował
    przeskoczenie o kilka ząbków rozrządu. Efekt - 7 zaworów powyginanych i zerwany
    bezpiecznik (klin) na kole zębatym wałka rozrządu.Tak więc radzę nie kombinować i
    wymieniać zawczasu pasek napędu osprzętu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: