  • Data: 2019-09-23 20:13:58
    Temat: Re: pcb
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Dmochowski napisał:

    > Ale ile panowie od świeczek proponowali? Minimalną krajową?

    Podejrzewam, że tak. Bo kto ma zarabiać minimalna krajową, jeśli nie
    ludzie od prostych robót?

    > Pytanie drugie jakie trzeba mieć umiejętności żeby wyrobić oczekiwaną
    > normę. Zwykły śmiertelnik da radę czy tylko sportowiec klasy olimpijskiej?

    To się tak nie skaluje. Ile razy więcej ciężarów podniesie sportowiec
    klasy olimpijskiej? Dwa, trzy razy? Niech będzie i pięć. Za to ile razy
    jest droższy! Poszukuje się zwykłych pracowników niewykwalifikowanych.

    > Czy panowie znają prawo podaży i popytu, czy standardowo tylko pół (łoo
    > panie, kryzys, ni ma piniędzy, trzeba ciąć koszty bo wciąż dokładam do
    > interesu, a nowy mercedes/helikopter/jacht sam się nie kupi). Ktoś
    > próbował podnosić oferowaną płacę, aż znajdzie się taki atleta-akrobata
    > który sam załaduje tira w pół godziny, czy standardowo oferta typu miska
    > ryżu i bonus darmowe nadgodziny?

    Znają. Wyżej jest napisane jak tę wiedzę wykorzystali.

    Jarek

    --
    To jest Bolek. Życiorys ma tak prosty, jak robota, którą tu wykonuje:
    urodził się i koniec.