  • Data: 2010-04-06 12:50:09
    Temat: Re: [piątkowo] Stłuczka po wpychaniu się z podporządkowanej
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Technolog pisze:

    > Gwoli wyjaśnienia: to nie ja się ryłem komuś pod maskę, tylko zastanawiam
    > się, czy nie kupić za bezcen starego unoka sąsiada i nie odrzeć kilku
    > ryjących się chamów.

    Ja rozumiem, ze gul skacze w korkach, mi dojazd od pracy potrafi zajac
    1,5 godziny, a to raptem 25 km.

    Ale gul, o ile sprowadza sie do mamrotania pod nosem i wtedy jest zdrowy
    i psychicznie higieniczny to wyprowadzony na swiat w postaci gestow,
    darcia sie przez otwarte okno czy uzycia klaksonu (wyjatek uzycia
    klaksonu zostawic mozna na sytuacje krancowego przegiecia - jak wyjazd
    na skrzyzowanie i zablokowanie ruchu poprzeznego po zmianie swiatel)
    zmienia sie w road rage czyli agresje drogowa.
    Gul wyprowadzony poza karoserie naszego auta uruchamia prosty mechanizm
    prowokacji spoleczenstwa korkowego tak samo wk..nego korkiem do
    gwaltownej reakcji.

    KJ