    From: Piotr Majka <c...@l...link.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: pingi
    Date: Sun, 6 Jan 2002 21:52:07 +0000 (UTC)

    WyPaLaCz <w...@s...rz.pl> napisał(a):

    > Wczoraj kumpel chcial sie na mnie odegrac i wysylal mi pingi na moje SDI.
    > Caly czas przez 2-3 godziny. Przez ten czas nie moglem uzywac internetu. I
    > teraz pytanie do was grupowicze, czy jest jakas mozliwosc zabezpieczenia sie
    > przed takimi atakami? Dodam ze firewall (ten z WinXP) nic nie pomogl.

    Bo żaden firewall Ci nie pomoże, co z tego, że blokuje Ci te pakiety na
    Twoim kompie, skoro zatkały one całe Twoje pasmo docierając do niego.

    --
    Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger c...@l...pl | Uin: 20873695
    GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y