  • 1. Data: 2002-01-05 10:08:12
    Temat: pingi
    Od: "WyPaLaCz" <w...@s...rz.pl>

    Wczoraj kumpel chcial sie na mnie odegrac i wysylal mi pingi na moje SDI.
    Caly czas przez 2-3 godziny. Przez ten czas nie moglem uzywac internetu. I
    teraz pytanie do was grupowicze, czy jest jakas mozliwosc zabezpieczenia sie
    przed takimi atakami? Dodam ze firewall (ten z WinXP) nic nie pomogl.

    --
    .:: WyPaLaCz ::..
    w...@s...rz.pl

  • 2. Data: 2002-01-06 21:52:07
    Temat: Re: pingi
    Od: Piotr Majka <c...@l...link.pl>

    WyPaLaCz <w...@s...rz.pl> napisał(a):

> [...]
    > przed takimi atakami? Dodam ze firewall (ten z WinXP) nic nie pomogl.

    Bo żaden firewall Ci nie pomoże, co z tego, że blokuje Ci te pakiety na
    Twoim kompie, skoro zatkały one całe Twoje pasmo docierając do niego.

    --
    Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger c...@l...pl | Uin: 20873695
    GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y

  • 3. Data: 2002-01-10 06:04:30
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "WyPaLaCz" <w...@s...rz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sie
    > przed takimi atakami? Dodam ze firewall (ten z WinXP) nic nie pomogl.

    Zawiadom jego dostawcę internetu.

    Poza tym, o ile mnie pamięć nie myli, można to podciągnąć pod kodeks karny,
    co pozwala na złożenie doniesienia w prokuraturze.

    Zabezpieczenie przez odstraszanie...

  • 4. Data: 2002-01-18 17:09:47
    Od: "Panicz" <p...@c...net.pl>

    Proponuje zapoznac ie z: