  • Data: 2016-05-29 13:25:22
    Temat: Re: pir - czujnik ruchu wykrywa nieistniejący ruch
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedynym rozwiązaniem dla siebie jest napisanie softu samemu. Oczywiście
    > wtedy soft będzie nieprzydatny dla innych :).

    prosty program, bez grafiki. telefon ( windows mobile) dostaje smsa,
    włącza gps, łapie fixa - wysyła smsa z odpowiedzią gdzie jest. niema co
    spieprzyć. brak takiego softu, szukałem parę lat

    Takich przykładów mógłbym mnożyć. nawet pisałem gdzieś na jakimś formu,
    gdzie szukają pomysłów programów. bez efektów. szukałem jakiegoś młodego
    który niema pomysłu na pracę dyplomową - tak samo niema chętnych. to są
    podstawowe funkcjonalności potrzebne 90% zwykłych prostych ludzi, bez
    wodotrysków. niedaśię.

    Dzięki za dyskusje.
    Pozdrawiam
    ToMasz