  • Data: 2020-05-16 11:35:58
    Temat: Re: piszcze
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 maja 2020 16:25:01 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Mieć, może, ale nosić razem?

    Ja noszę 6 płatniczych-zbliżeniowych i kartę miejską w "wizytowniku" - i nigdzie nie
    piszczę - choć sprawdzone tylko w carrefour i leclerc, ew. jeszcze empik, bo nigdzie
    indziej do takich z bramkami nie chodzę.

    Ciekawe, że akurat 5 piszczy, a 4 czy 6 już nie.

    Zaś do OP - te 5 nosisz od niedawna, czy to stały, dawny zestaw, a dopiero niedawno
    zaczął piszczeć (hehe, od zmiany limitu bezPINowego pikacza ;) czy jakąś ostatnio
    dołożyłeś, odłożyłeś albo podmieniłeś?
    Jak zmienisz którąś z tego magicznego zestawu pięciu na inną, to piszczy dalej?