  • Data: 2018-06-03 12:15:05
    Temat: Re: płacenie telefonem
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/05/2018 03:55 PM, ToMasz wrote:
    > witam
    > zastanawiam się nad tym, jak działa "płacenie" telefonem. Na stronie banku
    > wyczytałem ze muszę sobie zainstalować android pay. bezpieczne to? Będę
    > musiał "googlowi" podać na stałe numer karty i zaufać, czy mogę to zrobić
    > na zasadzie skarbonki/prepaida? Czy Lineage os /Root nie wyklucza płacenia
    > telefonem?
    > Pozdrawiam
    > ToMasz

    Google pay - normalnie, jak karta, nie musisz wpisywac zadnych kodow,
    dotykasz i juz. Gdziekolwiek sa platnosci zblizeniowe visa lub mastercard,
    mozesz placic telefonem i nawet nie pytac, bo musi zadzialac, no i
    wlasciwie na calym swiecie. Do tego dodasz ile kart chcesz, ustawiajac
    domyslna. Karta z google pay dostaje virtualny numer inny od numeru na
    fizycznej karcie, co podnosie (podobno - bo ekspertem nie jestem)
    bezpieczenstwo. Tak ze, jesli tylko twoj bank i kraj wspolpracuje z google
    pay instaluj i uzywaj. ;)
    Mam jeden zrootowany telefon i mimo ze jest tam w zainstalowany czysty
    android - google pay nie dziala. Ale czytalem na xda-developers, ze sa romy
    ktore daja rade, tak ze jak masz czas i ochote, to czytaj/szukaj.