  • Data: 2018-06-04 11:51:53
    Temat: Re: płacenie telefonem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-04 o 11:04, r...@k...pl pisze:

    > Słusznie -- ale zawsze można przykleić kartę do telefonu albo nawet pod tylną
    > klapkę.

    Można by było, gdyby było trzeba. Ale właśnie nie trzeba, dzięki NFC.
    Ponadto takich kart do telefonu możesz fizycznie przykleić tylko jedną.

    > Ale nie wiem jak tam z dostępnością takich kart (tj. czy są powszechnie
    > dostępne).

    Chodzi ci o jakieś specjalne naklejki? Jest to jakieś rozwiązanie w
    sytuacji, kiedy ktoś telefonu z NFC nie ma. W przeciwnym przypadku - nie
    widzę żadnych zalet, a wielu bankach takie naklejki są chyba nawet
    ekstrapłatne.

    --
    Liwiusz