    From: "zorka" <ciapka@.wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: platforma TVP do kosza?
    Date: Thu, 10 Dec 2009 11:23:59 +0100

    news:hfqhjf$jln$1@news.onet.pl...

    > Czesi nie nadają w mpeg-2?

    Nie wiem i nie bardzo mnie to interesuje.
    Kupiłem telewizor w polskim sklepie i chciałbym aby mógł odbierac polskie
    programy na terenie RP.

    > A Twój spełniał, że go kupiłeś?
    > Czy nawet się nie zainteresowałeś?

    Popatrz co napisałem powyżej. Nie kazdy interesuje sie techniką do tego
    stopnia aby poznawac jajniki sposobów kodowania itd.. Wiesz ilu mamy
    rencistów, emerytów? STare babcie tez mają znac sie na mpeg2/4? Czy moga iść
    do sklepu i kupic telewizor aby go spokojnie pooglądać? Sąsiad podepnie do
    anteny i powinno być ok, a nie jest.

    > I co, sprzedaży reszty zakazać, bo komuś się nie chce pomyśleć i
    > dowiedzieć co kupuje?

    Juz wyjasniłem ta kwestie powyżej.

    Pozdrawiam
    zor