  • 1. Data: 2009-12-10 09:04:12
    Temat: platforma TVP do kosza?
    Od: a...@p...pl

    http://nt.interia.pl/audio-wideo/news/koniec-satelit
    y-cyfry-nie-bedzie,1409229

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-12-10 09:26:19
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:kbe1i5t8udqrh13u16rvq5fqvv9hlpag0e@4ax.com...
    > http://nt.interia.pl/audio-wideo/news/koniec-satelit
    y-cyfry-nie-bedzie,1409229

    Bylo do przewidzenia.
    Ciekawe gdzie sa teraz ci pisowscy dzialacze, co tak szczekali na grupie na
    Farfala i PO, ze niby blokuje cyfryzacje poprzez tvp......

  • 3. Data: 2009-12-10 10:01:39
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > http://nt.interia.pl/audio-wideo/news/koniec-satelit
    y-cyfry-nie-bedzie,1409229

    Bedzie czy nie bedzie, obojetne.
    Najgorsze jest to, ze nic nie jest pewne. Raz bedzie, za chwile nie. Nie
    dawno mialem kupic nowy konwerter i wieksza czasze. A poniewaz mam antene
    dosyc wysoko to mialem równiez zlecic montaz firmie - czyli dosc wysokie
    koszta. Na szczescie z pewnych powodów wstrzymalem sie z realizacja owych
    planów.
    A teraz znowu bedzie/nie bedzie. szlag moze czlwieka trafic. W tym kraju nic
    nie jest pewne.
    Na skrzycznem nadaja sygnal w mpeg2, docelowo ma byc mpeg4. Rok temu kipilem
    telewizor z mpeg2, na gówno jak sie okazuje. Nie zwrocilem uwagi na to jaki
    jest ten caly dekoder, wiele osób nie zwróci na to uwagi. Nie kazdy zajmuje
    sie tematyka telewizji wiecej niz kupic i ogladac. Nie kazdy czlowiek musi
    sie na tym znac. Czy cos takiego nie powinno byc ograniczone przepisami?
    Moze sprzet powinien posiadac jakies certyfikaty, spelniac jakies warunki,
    normy?
    Co za kraj. Kazdy tylko chce do koryta zeby sie nachapac a spoleczenstwo ma
    w dupie.
    Chyba pójde na pregiez poklac troche.

    Pozdrawiam
    zor

  • 4. Data: 2009-12-10 10:13:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    >Rok temu kipilem telewizor z mpeg2, na gówno jak sie okazuje.

    Czesi nie nadają w mpeg-2?

> [...]
    >powinno byc ograniczone przepisami? Moze sprzet powinien posiadac jakies
    >certyfikaty, spelniac jakies warunki, normy?

    A Twój spełniał, że go kupiłeś?
    Czy nawet się nie zainteresowałeś?
    I co, sprzedaży reszty zakazać, bo komuś się nie chce pomyśleć i dowiedzieć
    co kupuje?

  • 5. Data: 2009-12-10 10:20:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *zorka* napisał(-a):

    > Moze sprzet powinien posiadac jakies certyfikaty,
    > spelniac jakies warunki, normy?

    No jasne, że powinien. I te wymagania określa Załacznik nr1 do Planu
    cyfryzacji nadawania sygnału telewizyjnego
    http://www.mi.gov.pl/files/0/1791824/PlanDTT0710zala
    cznik1wymaganianaodbiornik.pdf
    Ale może wystarczy,że swój TV doposażysz o odpowiedni moduł?
    http://www.dvbsklep.pl/pdf_datasheet.php?products_id
    =76

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2009-12-10 10:23:59
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Czesi nie nadają w mpeg-2?

    Nie wiem i nie bardzo mnie to interesuje.
    Kupiłem telewizor w polskim sklepie i chciałbym aby mógł odbierac polskie
    programy na terenie RP.

    > A Twój spełniał, że go kupiłeś?
    > Czy nawet się nie zainteresowałeś?

    Popatrz co napisałem powyżej. Nie kazdy interesuje sie techniką do tego
    stopnia aby poznawac jajniki sposobów kodowania itd.. Wiesz ilu mamy
    rencistów, emerytów? STare babcie tez mają znac sie na mpeg2/4? Czy moga iść
    do sklepu i kupic telewizor aby go spokojnie pooglądać? Sąsiad podepnie do
    anteny i powinno być ok, a nie jest.

    > I co, sprzedaży reszty zakazać, bo komuś się nie chce pomyśleć i
    > dowiedzieć co kupuje?

    Juz wyjasniłem ta kwestie powyżej.

    Pozdrawiam
    zor

  • 7. Data: 2009-12-10 10:27:06
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    cznik1wymaganianaodbiornik.pdf
    > Ale może wystarczy,że swój TV doposażysz o odpowiedni moduł?

    Tak jak doposaze w odpowiedni moduł to bede mógł ogladac tylkop SD, bo HD
    zeden moduł nie rozkoduje.
    Sprawe załatwia oddzielny zewnętrzy runer tv. Ale ja kupiłem nowy telewizor
    a nie jakis monitor wymagający dodatkowego tunera.

    Pozdrawiam
    zor

  • 8. Data: 2009-12-10 10:47:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie wiem i nie bardzo mnie to interesuje.
    > Kupiłem telewizor w polskim sklepie i chciałbym aby mógł odbierac polskie
    > programy na terenie RP.

    Możesz.
    Analogowe.

> [...]
    > iść do sklepu i kupic telewizor aby go spokojnie pooglądać? Sąsiad
    > podepnie do anteny i powinno być ok, a nie jest.

    Jak nie jest?
    Analog ma każdy tv.
    A jak ktoś chce coś na przyszłość, to raczej wypadałoby, żeby najpierw sam
    wiedział co.
    Jeśli sam nie wie czego potrzebuje, to pewnie może skorzystać z pomocy kogoś
    kto wie.
    Choćby odpłatnej.

    HINT: Jak kupisz sobie auto na cng, to też będziesz miał pretensje do
    państwa, że lpg nie możesz zatankować?

    > Juz wyjasniłem ta kwestie powyżej.

    Ja również.
    Wiedza jeszcze nikomu nie zaszkodziła.

  • 9. Data: 2009-12-10 11:09:48
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    zorka pisze:
> [...]
    > koszta. Na szczescie z pewnych powodów wstrzymalem sie z realizacja owych

    czemu zmieniasz czasze i konwerter i ile Ci powiedzieli?

    tak juz mamy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 10. Data: 2009-12-10 11:12:17
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Czesi nie nadają w mpeg-2?

    mpeg4
    4 kanały tv i 7 radiowych

    > A Twój spełniał, że go kupiłeś?
    > Czy nawet się nie zainteresowałeś?
    > I co, sprzedaży reszty zakazać, bo komuś się nie chce pomyśleć i
    > dowiedzieć co kupuje?

    tak jest w Niemczech. z tego co pisali rok temu, nakazali wycofanie
    ze sprzedaży tv z mpeg2, choć od lat działa u nich mpeg2 i to sporo
    kanałów, ale zapowiedzieli przejście na 4.