    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: platforma TVP do kosza?
    Date: Thu, 10 Dec 2009 17:21:15 +0100

    Robert_J wrote:

    > Jakaż w takim razie jest jego wada? Bo ja jakoś nie mogę
    > dostrzec, ale może zbyt trzeźwy jestem ;-). Na mój gust nie
    > potrafisz odróżnić niepełnowartościowości sprzętu od jego
    > nieprzystosowania do lokalnych warunków...

    To co z tym dobry prawnik zrobi, to już inna para kaloszy.

    Dla mnnie sprzęt nie przystosowany do warunków w jest mu
    pisane pracować, jest niepełnowartościowy. Bo klient nie
    może (czy raczej nie będzie mógł po 2012 r.) w pełni ze
    sprzętu skorzystać.

    Odkładając kwestię niedostosowania (przyjmijmy Twoje
    określenie) na bok. Sprzedawcy po tym gdy zostało już
    ogłoszone rozporządzenie nierzadko przez zatajenie
    istotnych informacji wprowadzali klientów w błąd, co
    skutkowało działaniem pod wpływem podstępu.

    Nawet gdy przyjąć założenie forsowane przez Cavallino
    że sprzedawca był niedoinformowany to decyzja klienta
    miała miejsce działanie pod wpływem błędu.

    Tak czy siak zła wola lub niekompetencja sprzedawcy
    skutkowała nabyciem sprzętu, którego klient by nie
    nabył gdyby znał wszystkie jego cechy, konsekwencje
    takiej a nie innej specyfikacji. Mówimy o handlu po
    publikacji rozporządzenia.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.