  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: platforma TVP do kosza?
    Date: Thu, 10 Dec 2009 17:22:48 +0100

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hfr6dl$kt1$1@polsl.pl
    *Bartłomiej Zieliński* napisał(-a):

    > Niezupełnie zniknęły - niedawno bodajże w MediaMarkcie w Chorzowie
    > widziałem winyle. Inna sprawa, że za jednego można by było mieć ze 3 CD,
    > były więc "bardzo drogie w momencie zakupu".

    Pisząc *praktycznie* miałem na myśli to, że coraz ciężej jest jakieś znaleźć

    > A co do bezużyteczności klamota - mam jeszcze gramofon do odtwarzania
    > płyt, których nie wydano na CD. Więc coś na nim działa.

    Ale oczywiście, że działa. Ale nie odtworzysz sobie na nim muzyki która
    wydawana jest już tylko na CD (a nawet na pendrive) czyniąc go tym samym
    bezużytecznym w tym zakresie.

    > Natomiast za
    > parę lat na TV z mpeg2 nie pójdzie nic... chyba że dodamy zewn. tuner
    > ;-) Ale to tak, jakby do gramofonu dodać zewn. czytnik CD-Audio ;-)

    Ale jest rozwiązanie tego problemu, może nie dla wszystkich. Wspomniany w
    dwóch wątkach moduł CI. A że nie będzie przez to HD naziemnego? I tak na to
    bym nie liczył.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675