  • Data: 2021-05-10 12:28:55
    Temat: Re: podwyzki
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/05/2021 10:57, J.F wrote:

    > No to im sie zabroni wjazdu do miast. Euro7 albo mandat :-)
    >
    > J.

    To nie beda wjezdzaly do miast, pierwsze zaczna protestowac biznesy
    ulokowane w ich centrum, pozniej te biznesy sie zaczna z centrow
    wynosic. Pozniej debile wybrani na wlodarzy tych miast wybrani przez
    innych debili sie zaczna zastanawiac co z tym fantem zrobic. Przypomina
    mi sie sytuacja w Gdyni, gdzie spolecznikom 60+ zaczal przeszkadzac ruch
    samochodowy w centrum miasta (Swietojanska, Starowiejska), miasto
    zaczelo konsultacje w sprawie zamkniecia tych ulic dla ruchu
    samochodowego. Swietojanska jest teraz jednokierunkowa i w zwiazku ze
    zmniejszonym zainteresowaniem zmotoryzowanych klientow biznesy zaczely
    sie wynosic troche tez przez pandemie. Teraz ci sami spolecznicy placza,
    ze do najblizszego sklpu maja 2-3 razy dalej, a jak chca zrobic wieksze
    zakupy to musza jechac na brzeg miasta. Oderwani od rzeczywistosci
    urzednicy unijni wymyslaja kolejne normy emisji spalin, ktore sa
    niemozliwe do spelnienia, a producenci samochodow udaja, ze je
    spelniaja. Bledne kolo.