    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: podwyzki
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 May 2021 11:33:32 +0200

    On Mon, 10 May 2021 20:01:14 +0200, Shrek wrote:

    > Absolutnie nie. Cena ma zaskakująco mało wspólnego z kosztami produkcji.
    > Jak się da sprzedać drożej, to będzie się sprzedawać drożej.

    Oczywiscie.
    Ale jak sie nie da sprzedac wystarczajaco drogo, to przestana
    produkowac.

    Dorzuc jeszcze, ze to branza o wysokom koszcie wdrozenia - wiec trzeba
    sprzedac drogo, jak sie da, a potem ... wyprodukowac mozliwie duzo
    ilosc sztuk, to sie koszty poczatkowe rozloza.
    A teraz wlasnie te koszty podrozaly, jesli trzeba nowe silniki
    spalinowe opracowac.

    > Jest nieskończoność straty, bo mało kto ma w mieście garaż z gniazkiem
    > do ładowania elektryka - nie mylić z "gniazdkiem deweloperskim";)

    Jak liczylismy - nawet i takie bedzie uzyteczne.

    A to nie musi byc od razu garaz - nawet wydzielone miejsce parkingowe
    bedzie dobre, tylko gniazdka gdzies zainstalowac.
    I moze nawet jako nowe przylacze, wiec beda nowe limity.

    A kto nie ma ... pojedzie tramwajem :-)

    > No właśnie - teraz już wiesz dlaczego jedynym wygranym będzie minister
    > finansów?

    Ja tam widze, ze najtansze bedzie piwo. Bezalkoholowe :-)

    > I kto koli nie pije ten jest wywrotowcem. Tak! Świadomie uszczuplającym
    > dochody państwa bezideowcem! ;)

    Obecnie? Z przyjemnoscia bede wywracal :-)

    J.