  • Data: 2013-12-17 13:02:43
    Temat: Re: pojemność akumulatorków w lampkach LED.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz napisał(a) :
    > Inna ciekawostka. to samo ogniwo ultrafire z ebaya - 500ma - 40 minut!!

    Kupiłem UltraFire 3000mAh. W zasadzie to były one gratis do
    ładowarki. Test 1/20C wykazał... 980mAh, a dla drugiego ogniwa
    1120mAh. No ultrafire to one mi nie zrobią ;-)

    > ale powiedzcie mi proszę jak są mierzone pojemności tych
    > akumulatorków,

    mAh napisane na chińskich produktach oznacza skrót od mili Amdżeng
    hours. Gdzie 1 Amdżeng = 1/5 ampera. Tak więc akumulatorki są w
    pełni wartościowe i zgodne z ChN.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600