  • 51. Data: 2003-11-30 18:08:26
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: p...@p...pl (parys)

    > Najprawdopodobniej z powodu masy błędów ortograficznych, gramatycznych i
    > interpunkcyjnych. I chwała moderatorowi, że takie coś wyrzucał do kosza.

    m$ word sie wykłada przy tekście z dużą ilością błędów
    ale przepraszam jeśli to Cie bezpośrednio zabolało już nie będe abusował

    parys

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 52. Data: 2003-11-30 18:18:44
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Żadna uczelnia nie sprzedaje łączy, bo po prostu nie może.
    > Podaj jakiś przykład, dowolny.

    No oczywiscie ze nie uczelnie bezposrednio, ale firmy powolane przez
    srodowiska akademickie do obslugi uczelni czy sieci miejskich....

    Michal

  • 53. Data: 2003-11-30 18:22:48
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:
    > Witam,

    > A widziales ich szkielet ? ;-)
    > Ja mowilem tylko o wysciu w swiat (!). Sam szkielet dziala pieknie.
    > A ich w swiat malo interesuje, to oni sa dla siebie centrum ;-)

    Widzialem jaki maja szkielet. Jezeli jest jak pisza to robi to wrazenie.
    Ale wyjscie w swiat tez jest jednak wazne, podobnie jak peeringi.

    > Daj konkretny przyklad gdzie :)
    > I zeby mi TPNETowa klientela (ktorej mam 90%) nie marudzila,
    > ze ten ktos wycina z niej ruch albo ze bramka z TPNETem slaba.
    > pozdr.

    Nie chcialbym zeby ktos posadzil mnie o reklame, ale skontaktuj sie
    z dzialem handlowym jakiegos wiekszego operatora w Polsce (poza
    TPSA)

    Michal

  • 54. Data: 2003-11-30 18:30:04
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Sun, 30 Nov 2003 17:26:30 +0100 I had a dream that 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Centrum Komputerowe należy do samofinansujących się jednostek
    > Politechniki. Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie szeroko
    > pojętych usług internetowych. Szczegóły można znaleźć w ofercie.

    No. Podobnie jest z ACK Cyfronet AGH w Krakowie.
    Ale nie jest to uczelnia i tyle.

  • 55. Data: 2003-11-30 18:33:21
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On 30 Nov 2003 19:04:55 +0100 I had a dream that parys <p...@p...pl> wrote:
    > bardzo ładnie ze w Polsce społeczność akademicka poszła swoja droga i
    > zrobili sobie własna siec, i niech sobie na zdrowie hulają we własnej
    > sieci która przecież mogą wykorzystywać do wszelkich swoich celów czy to
    > naukowych czy dydaktycznych, czy do badań, dla dostępu do Internetu
    > (własnego), do udostępniania swoich osiągnięć itd, ale niech sie
    > odkolegują i zejdą z areny operatorów komercyjnych

    Trochę nie rozumiesz. Ale większość MANów sprzedających komercji łącza,
    robi to tanio, bo też jakość dostępu (np. do TPSA) jest marna, a także
    ta sieć nie jest serwisowana od piątku 16:00 do poniedziałku 8:00.
    To jest taki internet dla ubogich, poważna firma nie będzie polegać
    tylko na takim łączu.

> [...]
    > poniesionych nakładach), a najlepiej ogólna prywatyzacja
    > czy ktoś będzie miał odwagę? oczywiście, że nie bo jak by wszedł
    > właściciel prywatny/udziałowcy etc to w ciągu roku 80% pracowników
    > wyleciała by na bruk, na pysk a Ci co by pozostali to robili by po 20h na
    > dobe za polowe tej pensji co maja dziś a i ceny usług automatycznie by im
    > skoczyły
    > obawiam się, że odwagę miały by tylko osoby usytuowane dziś wystarczająco
    > blisko tzw ?koryta?, mające duże nadzieje i złudzenia na lepszy zarobek,

    Nie rozumiesz. Uczelnie nie mają kasy na sprzątaczki, a chcesz im
    podnieść ceny za internet dziesięciokrotnie?
    A to, że MANy sobie dorabiają obsługując kilkanaście firemek, to nic
    strasznego dla _polskiego_ _internetu_ się nie dzieje.

  • 56. Data: 2003-11-30 18:33:59
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Sun, 30 Nov 2003 19:18:44 +0100 I had a dream that Michal Gawrylczyk
    <m...@g...pl> wrote:
    > No oczywiscie ze nie uczelnie bezposrednio, ale firmy powolane przez
    > srodowiska akademickie do obslugi uczelni czy sieci miejskich....

    Ale to jest osobna firma, płaci podatki etc, więc co w tym złego?

  • 57. Data: 2003-11-30 18:44:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości
    .edu.pl>
    dnia 2003-11-30, Grzegorz Janoszka wstukał(a)

    > Ale to jest osobna firma, płaci podatki etc, więc co w tym złego?

    Płaci też za energię, czynsz itd?
    A pracownicy biorą pensję, czy pracują jako wolontariusze. A jak to się
    ma do ich głównego zajęcia na uczelni, może pracują 24/dobę?
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 58. Data: 2003-11-30 18:57:13
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Ale to jest osobna firma, płaci podatki etc, więc co w tym złego?

    Oczywiscie, ale takie firmy duza czesc sprzetu/infrastruktury/pracownikow
    zawdzieczaja uczelniom, ktore je finansuja. I byloby to w porzadku, gdyby
    nie fakt ze w/w firmy zaczynaja sprzedawac swoje uslugi takze podmiotom
    innym niz uczelnie.

    Michal

  • 59. Data: 2003-11-30 19:05:43
    Od: p...@p...pl (parys)

    > Ale to jest osobna firma, płaci podatki etc, więc co w tym złego?

    hmmm
    ale mogę sie założyć, ze gdyby tak prase napuścić tu ówdzie to mieli byśmy
    którąśset afere, w naszej Rzeczy Pospolitej, w tym roku
    z autopsji już chyba każdy... ba nawet przedszkolak wie, że przy
    powstawaniu takiej firmy musiał napewno być jakiś niezły przewał i pewnie
    nadal sie dzieją
    eh może ktoś napisze do Wyborczej i do innych czołowych brukowców
    czy sam mam skrobnąć :P
    na pewno wśród ludzi pracujących do dziś w okolicach tematu lub wśród
    byłych pracowników jest wielu którzy zostali odtrąceni od koryta i nie
    dostali nawet ochłapów, a może byli wtedy tylko asystentami lub stażystami
    i tylko dlatego im sie nie należało? są tacy? na pewno każdy takich zna,
    przecież to sie dzieje w całej Polsce, nie wstydźmy sie
    nie będę nikomu odbierał chleba, może ktoś zna szczegóły i napisze sam
    ja już się wiecej nie narażam nie chce dostać w gębe

    parys

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 60. Data: 2003-11-30 19:44:37
    Od: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl>

    > Daj konkretny przyklad gdzie :)
    > I zeby mi TPNETowa klientela (ktorej mam 90%) nie marudzila,
    > ze ten ktos wycina z niej ruch albo ze bramka z TPNETem slaba.
    > pozdr.

    gts, atman, energis, tel-energo, crowley, nask...
    Zapewnie pare osob by jeszcze dalo kilka mniej lub bardziej sensownych
    przypadkow, wiec nie ma co marudzic na swoj los - wystarczy tylko troche
    podzwonic...

    steve