  • Data: 2002-10-10 13:11:51
    Temat: Re: polpak T i ostatni tydzien
    Od: d...@w...sobie.to szukaj wiadomości tego autora

    Leszek A. Szczepanowski <t...@p...pl> wrote:

    > To sie jeszcze da zrozumiec, ale skad od ostatnich
    > czasow taka niezrozumialosc tych komunikatow z CST?
    > Czy oni tam cos pala, albo pija? No bo inaczej jak
    > mozna napisac cos takiego:

    Nie tylko takiego i nie tylko tam....

    W lutym zlozylismy wniosek o instalacje dostepu FR. Do maja nic sie nie
    dzialo. W maju stwierdzono, ze sie nie da. We wrzesniu dostalem za to
    fakture ;)
    Od lipca zeszlego roku na *kazdej* fakturze jest kilka bledow, oczywiscie
    "w gore", wiec kazda reklamuje. Ta oczywiscie tez.

    Dotad to norma w CST ;)

    Na skutek interwencji dyrektora Trzewika po kilkunastu miesiacach dostalem
    odpowiedz na moje reklamacje i tu niespodzianka...

    Pan Sowa wyjasnil mi pisemnie, ze za ten dostep, ktorego nie dalo rady
    zrobic, a co sam potwierdza, mam jednak zaplacic, bo na wniosku bylo, ze w
    razie braku mozliwosci technicznych nie bedziemy wystepowac o
    odszkodowanie ;)

    No i fajnie.....

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    14. Buy a McDonald's "Happy Meal" for lunch every day. Eat the straw