  • 1. Data: 2002-09-26 11:11:09
    Temat: polpak T i ostatni tydzien
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

    Krótkie pytanie , ostatni tydzien polpak-t .
    od godziny 11 lacze traci ze 30 % swojej sprawnosci.
    Gubi ramki, pingi sa 6 , 10 razy gorsze.
    Zaznaczam ze wczesniej nie bylo.
    POLPAK mówi ze wszystko jest OK.

    marcin

  • 2. Data: 2002-09-26 11:55:24
    Temat: Re: polpak T i ostatni tydzien
    Od: c...@a...com

    In article <amuovj$k3l$1@news.onet.pl>, Marcin Szczygielski wrote:
    > Krótkie pytanie , ostatni tydzien polpak-t .
    > od godziny 11 lacze traci ze 30 % swojej sprawnosci.
    > Gubi ramki, pingi sa 6 , 10 razy gorsze.
    > Zaznaczam ze wczesniej nie bylo.
    > POLPAK mówi ze wszystko jest OK.

    zaobserwowałem to samo w kilku lokalizacjach na śląsku.
    nie występuje za to na nowych łączach (tych z CIRem 64Kbps) ;-)
    czyżby nas przekonywali dyskretnie do zmiany umowy? :>

    --c

  • 3. Data: 2002-09-26 11:55:29
    Od: g...@4...pl

> [...]
    >Krótkie pytanie , ostatni tydzien polpak-t .
    >od godziny 11 lacze traci ze 30 % swojej sprawnosci.
    >Gubi ramki, pingi sa 6 , 10 razy gorsze.

    Miałem ten sam problem i sie rozwiazał jak przepiołem sie na
    inny ruter brzegowy, jak sie pozniej okazalo stary byl strasznie
    zapchany

    --

    Z powazaniem

    Grzegorz Dacka g...@4...pl tel.+48 48 3400200
    Administrator 4IT S.A. 26-600 Radom ul. Lubelska 37
    Przeczytaj http://spam.unc.4it.pl zanim wyślesz mi reklame

  • 4. Data: 2002-09-26 13:53:21
    Od: "user" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Krótkie pytanie , ostatni tydzien polpak-t .
    > od godziny 11 lacze traci ze 30 % swojej sprawnosci.
    > Gubi ramki, pingi sa 6 , 10 razy gorsze.
> [...]
    Ja obserwuję to od 16 września: FECN/inFrames = 30%

  • 5. Data: 2002-09-26 13:53:43
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > zaobserwowałem to samo w kilku lokalizacjach na śląsku. nie występuje za
    > to na nowych łączach (tych z CIRem 64Kbps) ;-)

    W Szczecinie to samo od ok. tygodnia ("stary" POLPAK, 2 mbps). Nasz
    Ukochany Monopolista twierdzi, że to normalne.

    --
    E pluribus UNIX.

  • 6. Data: 2002-09-26 14:37:27
    Od: "miab" <m...@s...pl>

    Marcin Szczygielski napisał(a) w wiadomości: ...
    >Krótkie pytanie , ostatni tydzien polpak-t .
    >od godziny 11 lacze traci ze 30 % swojej sprawnosci.
    >Gubi ramki, pingi sa 6 , 10 razy gorsze.
    >Zaznaczam ze wczesniej nie bylo.
    >POLPAK mówi ze wszystko jest OK.

    Neo+ - juz 8000 ssaczy.

    miab

  • 7. Data: 2002-09-26 16:23:42
    Od: "marcin" <m...@p...onet.pl>

    > Ja obserwuję to od 16 września: FECN/inFrames = 30%

    Dokladnie , 16 wrzesnia .
    Od tego czasu sa problemy.
    Chmm, jakis pomysl co z tym dalej ... ???

    marcin szczygielski

  • 8. Data: 2002-09-26 19:38:40
    Od: "Dariusz Jackowski" <p...@a...sgh.waw.pl>

    In news:amuovj$k3l$1@news.onet.pl,
    Marcin Szczygielski <m...@p...onet.pl> typed:
    > Krótkie pytanie , ostatni tydzien polpak-t .
    > od godziny 11 lacze traci ze 30 % swojej sprawnosci.
    > Gubi ramki, pingi sa 6 , 10 razy gorsze.

    Lacze 2Mb/s mojego znajomego to samo. Lokalizacja Szczecin. Od okolo
    tygodnia 20-25% strat na wyjsciu. Zlozona reklamacja, jeszcze nie
    rozpatrzona. Dalszy ciag polityki antyISP TPSA? Wyglada na szeroko zakrojona
    akcje ;-)

    --asc

  • 9. Data: 2002-09-27 07:49:57
    Od: "user" <u...@o...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie , 16 wrzesnia .
    > Od tego czasu sa problemy.
    > Chmm, jakis pomysl co z tym dalej ... ???
    >
    > marcin szczygielski

    To faktycznie podejrzana sprawa (w całym kraju takie jajca???). Może trzeba
    zaplanować rozkład telefonów do Polpaku w Warszawie i męczyć ich co 5 min
    :-)

  • 10. Data: 2002-09-27 08:48:17
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jackowski" <p...@a...sgh.waw.pl> napisał w
    wiadomości news:3d931cb3$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > tygodnia 20-25% strat na wyjsciu. Zlozona reklamacja, jeszcze nie
    > rozpatrzona. Dalszy ciag polityki antyISP TPSA? Wyglada na szeroko

    Wczoraj otworzyłem zgłoszenie,
    dzisiaj dostalem odpowiedz że wg techników ALL jest OK.
    Ręce mi opadly. Powiedzieli ze to jest normalne.

    Marcin