    From: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: polpak robi jaja...
    Date: Thu, 25 Mar 2004 23:05:36 +0100

    Nastał nam piękny 25 marzec 2004 roku,
    kiedy to Piotr Górski posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@b...tu.ale.sobie.poszedl.pl>

    nich wisza...

    www.krakow.pl
    Pomyka, ile tylko mama Neostrada dała.

    www.dziennik.krakow.pl
    Jak wyżej.

    www.komunikacja.krakow.pl
    Nie aż tak szybko, jak wcześniejsze linki, ale 20 kB/s spokojnie wyciąga.

    > Huh... www.tl.krakow.pl jak nic jest klientem edu (bo to przecież szkoła) a
    > z TPNET'u nie idzie się tam dostać. Coś mi się widzi że TP tnie wszystko jak
    > leci nie zważając na to czy edu czy komercja...

    http://www.tl.krakow.pl
    Opera pokazuje transfer ok. 10 kB/s - ujdzie w tłoku.

    Przy okazji, może "koalicja providerów" tak się poblokowała i zamotała, że
    nie temu, komu chcieli, blokują? :-)
    NMSP

    P.s.
    Wazelinka dla Pręgierza
    Bez niego nawet bym nie wiedział, że zabawa w blokowanie trwa nadal.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,