  • Data: 2017-09-11 00:11:51
    Temat: Re: półpasiec
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2017 o 18:58, re pisze:

    > Na chodniku nie jedzie samochód, jedzie jezdnią. Dlatego pierwszeństwo
    > na przejściu pieszy dostaje jak na niego wchodzi.
    To akurat kwestia dyskusyjna, ja szedłem po chodniku i zostałem
    potrącony przez auto jadące tymże chodnikiem.
    Nie wyjeżdżające z bramy a jadące wzdłuż, bo tak, bo włączyć się ciężko
    to do następnego skrzyżowania chodnikiem jeżdżą.
    Ja się zatrzymałem on też, chwilę powarczał silnikiem ale gdzie miałem
    uskoczyć??? Na jezdnię pełną aut, to mi walnął w nogi bo on 1,5 tony
    waży a ja tylko 100kg.
    Mam nadzieję że prawko odbiorą.

    --
    --- xyz